09-05-2007, 06:34 PM
Gågadens Ure i Hillerød, vil helt sikkert også kunne hjælpe...!
|
Urban Jürgensen & sønner 18k Lommeur
|
|
09-05-2007, 06:34 PM
Gågadens Ure i Hillerød, vil helt sikkert også kunne hjælpe...!
09-05-2007, 10:08 PM
Zippo.
Du skal være velkommen, transporten hjem til mig skal jeg nok stå for, hvis du kommer med tog. Jeg er kun i Horsens den weekend, ellers bor jeg i nærheden af Rødding. Og skulle jeg ikke have et glas i den størrelse, har jeg en bekendt urmager der muligvis har det, så det ender nok med at du får originalt gammelt mineralglas på Jürgensen igen, men ville undre mig hvis du ikke kunne finde en urmager derovre der har et glas der passer, bare husk at tjekke at det sidder ordentligt fast, de har en evne til at falde ud, hvis det ikke er den helt rigtige størrelse. Mvh Lars
10-05-2007, 01:53 AM
Hej
Jeg har en del vintage lommeursglas liggende. MVH Peter
10-05-2007, 07:27 AM
Så Zippo.
Nu er der kun et at gøre kom til det mørke Jylland og du har glas på dit ur og en god oplevelse rigere nå du tar hjem, tror jeg tør sige på Peter og ihvert fald mine vegne vi glæder os. Mvh Lars
10-05-2007, 10:41 AM
Tak for jeres gode tilbud,od jeres måde at være på,men jeg må desværre nok skuffe jer.
Jeg kører til Hillerød her om en times tid..han er sikker på han kan fremskaffe et mineral glas,og så laver han et eftersyn på det samtidigt. Men lad os nu se om det lykkedes..ellers starter jeg bilen op og drager vest på...! Mvh/ Torben.
10-05-2007, 10:33 PM
Hej Torben
Hvis det ikke lykkedes for dig i Hillerød så prøv Krognos på Frederiksberg han har en del til gamle lommeure Stor hilsen Claus
13-05-2007, 09:26 PM
Tak skal du have Claus..han har fået fat i et,så jeg skal hente det i næste uge..han mente osse at jeg havde gjort et scoop.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|