Nyt fra Omegamania
Mht. prisdannelse.....

For en uge siden kunne man lede med lys og lygte efter en god Constellation til ca 5K - det var ok... ikke nem at finde i perfekt stand, men man kunne....

Så får man fat en endnu bedre og den gamle skal sælges.... men hvad kan den nu koste...? ... Ja i sidste uge 5200,00 kr - men nu? Skulle man prøve med 5900,00 kr - det er jo faktisk ikke for meget - den ville have kostet over 10K på OMEGAMANIA - og der er også en andre der har sat en smuk Constellation (godt nok 300 serien) på til 6750,00 kr.

Ja jeg prøver snu...

Så er det jo bare et spørgsmål om de også kan sælges til den pris... Men der er da jo visse urmagere der længe har fået både 7-8-9 og 10 K for Constellations stål og guld/stål i fin stand!

Og en Genevé Dynamic med cal 565 i perfekt stand, som igår kostede under 3K - burde for længe siden være kommet op imellem 4 og 5K - så det kommer den nok nu!

Nå, jeg tror ikke så meget på mig selv at jeg dropper ratepensionen... Icon_razz

Bare strøtanker om prisdannelse!

vh baun
Svar
psn Skrev:Jeg kan sige så megtet som, at de professionelle ikke er blevet revet med af den euforiske stemning efter Omegamania auktionen. Har netop i går byttet mig til en Constellation i 18 ct. fra 70'erne? i perfekt stand(Den, hvor kronen næsten forsvinder ind under kassen i standard position og ikke piepan). Uret har Omegaspænde og original kasse.

Den forlangte pris var kontant 9.000,-

Peter

Ja, den havde jeg også spottet tror jeg (DBA - der er i hvert fald sådan en - og også en Pie Pan til 11 K), men mon ikke hylderne bliver ryddet nu - og de nye priser ser vi om en måned eller to!

vh Baun
Svar
Hej

Med de priser kan man roligt droppe ratepensionen, hvis man da kan komme i betragtning når den næste auktion skal holdes, da det kun drejer sig om 300 ure på verdensplan, alle hovedrepareret på Omega, det skal man jo også betale for.

MVH Peter Icon_e_smile
Svar
peter Skrev:Hej

Med de priser kan man roligt droppe ratepensionen, hvis man da kan komme i betragtning når den næste auktion skal holdes, da det kun drejer sig om 300 ure på verdensplan, alle hovedrepareret på Omega, det skal man jo også betale for.

MVH Peter Icon_e_smile

Peter vi taler om 18 K guld ure - Constellation, så det er bare markedsprisen fra før OMEGAMANIA....

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)