Lidt yderligere Red Sub info...
I den tidligere tråd var der en del debat om hvorvidt de første 200/660 red Subs havde åbne eller lukkede 6-taller og i hvilken rækkefølge. Jeg har netop fået fingre i dette red sub fra 1968 (2,1 mio). Endnu en stor tak til Peter for at tænke på mig når hans kunder vil af med deres vintage Rolex Icon_cool

Uret fremstår med garanti 100 % originalt med perfekt patineret tritium skive og visere. Desuden med servicepapirer fra 1982 og 1987, avisudklip fra 1975 og et katalog fra omkring 1970. Samme ejer siden først i 70´erne. Desværre ikke boks og papirer Icon_cryMen stadig sjovt...

Det beviser blot at de åbne 6-taller ikke kom før de lukkede på red subs 200/660 som nogle referencesider måske antyder.

/Mads

İmage

İmage
Svar
Godt Mads!

Hvis den er helt rigtig, skal du sammenligne datohjulene Icon_idea

Mvh Henrik
Svar
Tillykke mads! Kanon flot ur! Det har fortjent en ejermand som dig!

Hvad er historien med glasset? Har den fået sat dweller glas på oder? Mener ikke man kan hakke cyclopen af plexiglas?

Med den stærkt falmede bezel er der lidt indi-red-sub over den... Icon_e_smile Interessen for den skal nok hive prisen op på red subs med originale falmede bezels
Svar
Hej

Når man spotter såden et vintage Rolex hos en af sine kunder, spørger man diskret om de måske er interesseret i at sælge uret, så min kunde spekulerede over det i 14 dage og kom tilbage til mig, og valgte at sælge, men helst til en samler der sætter stor pris på uret, og så ringer jeg til Mads og spørger om han er interesseret, og det er han selvfølgelig, så han kommer og henter uret uden at diskutere prisen med sælger, for sælger vil oprindelig ikke af med uret så prisen kunne ikke pruttes så meget som en krone, så jeg håber at Mads bliver glad for sin nyerhverlse.

MVH Peter
Svar
..den udbudte pris Mads? Icon_e_biggrin
Vh
Speedy
Icon_cool
Svar
Ha ha jeg kender priserne, og slår til når den er rigtig Icon_e_wink Der var ikke behov for at diskutere den nærmere i dette tilfælde. Sælger ønskede sig bare et nyt sub 14060 fra en dansk forhandler. Så må I selv tænke jer til resten...

Det skal siges at uret er med en defekt ældre foldelænke og cyclopen er poleret af glasset. Perlen i indlægget er væk og det trænger for alvor til at blive serviceret. Men kassen fremstår meget skarp kanter (alderen taget i betragtning), vel poleret en gang. Men ikke mindst er skive og visere perfekte. Altafgørende for en red sub. Resten kan Klarlund nok rette op på, og så skal jeg lige have fundet en 93150 lænke. Mit største dilemma lige pt. er så at jeg har to red subs, så mon ikke det ene skal omsættes til et ref. 1665 eller noget Icon_cool

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)