06-10-2006, 09:36 PM
Jeg har lige købt en ref 168622 Yachtmaster af Markus. Jeg syntes det er et flot ur. Hvorfor er det ikke blevet særligt populært i DK? Nogle bud på det?
|
Yachtmaster
|
|
06-10-2006, 09:36 PM
Jeg har lige købt en ref 168622 Yachtmaster af Markus. Jeg syntes det er et flot ur. Hvorfor er det ikke blevet særligt populært i DK? Nogle bud på det?
07-10-2006, 02:56 AM
Hej
Jeg tror at det mest er på grund af prisen i forhold til en submariner. MVH Peter
07-10-2006, 07:46 AM
Det er det " Nye " Rolex uden Historie til sejler med en stor yard. Og måske er prisen for tæt på Daytona.
Men det er faktisk et super fedt ure når man har det på. Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
07-10-2006, 03:34 PM
For en del år tilbage syntes jeg, at Yatch Master var overmåde grimt, grænsende til det hædlige, men som tiden er gået har jeg fået et blidere syn på uret. I dag synes jeg, at det er det mest maritime ur fra Rolex - og ganske flot som "hav-ur".
Ofte har jeg tænkt at investere i et Yatch Master, men det blev til et SeaDweller pga. dets ultimative dykkerur-status (i mine øjne) og dets vandtæthed - og så er det uden "myggestik", altså den dersens byld over datofeltet. Nyd dit nye ur! Når du har valgt maritim-uret, er det vel fordi du holder af det. Bliv ved med det. Som en urmager sagde til mig i sin tid, da jeg skulle købe mit første rigtige ur (et Rolex Date med Jubilee-lænke og dybblå skive): "Husk, at du skal se på dit dyre ur hver dag - så vælg for Guds skyld, og ikke mindst din egen, et ur, som du vil elske at se på dag efter dag." Dette har jeg holdt mig efterretteligt, og jeg har ingen tanker om at sælge et eneste af mine 11 ure, som det er blevet til gennem tiden. Bedste Rolex-hilsner fra Stefan Garvig
07-10-2006, 03:40 PM
Jesper. Det er selvfølgelig den "store" model. Ref. 16622. Jeg skrev forkert ref. nr.
Tak for svaret!
07-10-2006, 03:45 PM
Jeg har været meget upræcis i kommunikationen. Det er rigtig jeg har købt uret, men den var for en ven. Jeg har som flere andre rynket lidt på næsen af 16622, men da jeg så det i virkeligheden var jeg meget overrasket. Det er sgu et dejligt ur!... men en 1665 står højere på ønskelisten. Det der var til salg for 9800EUR, inkl. papir og kasse, er solgt. Igen var jeg for langsom..det er mange penge!
07-10-2006, 03:46 PM
-Stefan...bylden kan fjernes på 10 sek!
07-10-2006, 03:49 PM
ohw Skrev:-Stefan...bylden kan fjernes på 10 sek! Dwelleren har netop ingen byld, men min Date har jo. Dog, jeg vil nok ikke fjerne den, da det vil fjerne originaliteten ved uret. Men nuvel - hvordan fjerner man/jeg bylden, på ti sekunder? Med hammer og mejsel Venligst Stefan Garvig
07-10-2006, 03:57 PM
Stefan Garvig Skrev:Dwelleren har netop ingen byld, men min Date har jo. Dog, jeg vil nok ikke fjerne den, da det vil fjerne originaliteten ved uret.Loddekolbe eller anden stærk varme for at få limen på luppen til at slippe - jeg ville aldrig gøre det - køb dog en model uden hvis det er formålet. Originalitet er tæt på ALT for mig, men omvendt skal hver jo gøre som hver vil vh John H Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|