Svar: 7
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hejsa
Nå nu vil jeg selv til at kigge på mit Expl. II.
Men det jeg vil spørge om er nu snarere det grønne klistermærke bag på kassen har det nogen funktion eller skal man bare tage det af??
Mvh
Mike P Skrev:Skulle LIIIIGE til at skrive ud & spørge Jer allesammen om præcist samme emne! Har siden juli ledt og ledt og ledt efter kronen på mit SeaDweller! Uden held. I dagslys, med lygte, i solskin, i regnvejr...
Og langsomt syntes jeg også, at der var andre ting der indikerede at det ikke var et originalt Rolex som Klarlund havde solgt mig... Det der grønne klistermærke sad ikke på da jeg fik det. Og ankeret havde Rolex "sparet væk" i 2006 modellerne... Lusket var det.
Men endelig - i morges - efter at have læst jeres indlæg - dukkede den forbistrede krone pludselig op! Så er alt godt igen 
Heldigt, at vi har bruger-forum'et her på Vintageure!
Mike
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Når klistermærket bagpå bliver træls at se på piller jeg det gerne af da det ikke har nogen særlig betydning.
MVH Peter
•
Svar: 348
Tråde: 28
Hej
Har hørt man skulle kunne tage klistermærket af i hel tilstand med barberblad el. bladet fra en hobbykniv. Naturligvis gør man det i den retning bagsiden er slebet for ikke skabe ridser (el. rettere synlige ridser). Når man så har klistermærket kan man sætte det på ét eller andet.
Har tænkt på at prøve dette med min Sub inden jeg får gået for meget med den. Det er vel trods alt sjovere at have klistermærket på et stykke papir end slet ikke at have et klistermærke...
Gør man forsøget, så husk på et lænken er nem at dele i to ved klaspen, så er den ikke i vejen. Og læg uret på noget blødt, gerne læder el. lign., det skrider ikke så meget som et viskestykke.
Mvh Morten
- Et skibschronometer? - Når man ikke kun sejler i sin egen sø!
•
Svar: 453
Tråde: 36
McAllan Skrev:Hej
Har hørt man skulle kunne tage klistermærket af i hel tilstand med barberblad el. bladet fra en hobbykniv. Naturligvis gør man det i den retning bagsiden er slebet for ikke skabe ridser (el. rettere synlige ridser). Når man så har klistermærket kan man sætte det på ét eller andet.
Har tænkt på at prøve dette med min Sub inden jeg får gået for meget med den. Det er vel trods alt sjovere at have klistermærket på et stykke papir end slet ikke at have et klistermærke...
Gør man forsøget, så husk på et lænken er nem at dele i to ved klaspen, så er den ikke i vejen. Og læg uret på noget blødt, gerne læder el. lign., det skrider ikke så meget som et viskestykke.
Jeg brugte den smalleste af mine Globalknive. Desværre havde jeg gået 1-1½ måned med uret inden jeg prøvede, så klistermærket kom ikke helt intakt af. Det er dog nogenlunde. Jeg satte det også på et lille stykke papir.
Lige da jeg fik uret og hev beskyttelsesplastikken af bagsiden løftede klistermærket sig også lidt. Havde jeg forsøgt dengang inden jeg tog det i brug ville det sikkert have ordnet sig uden problemer.
Jeg gjorde det i øvrigt uden at skille lænken ad.
Held og lykke.
Mvh. Martin
•
Svar: 42
Tråde: 7
Jeg spurgte Klarlund ved et efterfølgende besøg om jeg ikke kunne få sat det grønne klistermærke på igen, eller få det udleveret "med bagpapiret på" til en evt senere salgssituatio - men fik svaret, at det blot er en ting Rolex sætter på som ekstra anti-kopi foranstaltning - og at det derfor ikke var noget jeg skulle bekymre mig om, når uret var købt hos dem og jeg havde papirerne...
Mike
•