Forkorte en lænke, hvordan???
#1
Skal man bruge noget specielt værktøj for at forkorte en titanium lænke på et Casio Protrek ur???
Svar
#2
henrikmbono Skrev:Skal man bruge noget specielt værktøj for at forkorte en titanium lænke på et Casio Protrek ur???

Kommer an på lænkens konstruktion, tag et billede af lænkens sider og bagside. send dem her ind så kan det være jeg kan se hvad du skal gøre, ikke sikkert det kan klares på denne måde, men prøv.
Værktøj der evt. skal bruges: en split uddriver med en diameter på 0,8mm eller en spidstang af de små eller en specialtang eller en bidetang, med bidet på tværs. Så der er flere muligheder.
Mvh Lars

PS. er nogle små pile på bagsiden?
Svar
#3
Lars Skrev:
henrikmbono Skrev:Skal man bruge noget specielt værktøj for at forkorte en titanium lænke på et Casio Protrek ur???

Kommer an på lænkens konstruktion, tag et billede af lænkens sider og bagside. send dem her ind så kan det være jeg kan se hvad du skal gøre, ikke sikkert det kan klares på denne måde, men prøv.
Værktøj der evt. skal bruges: en split uddriver med en diameter på 0,8mm eller en spidstang af de små eller en specialtang eller en bidetang, med bidet på tværs. Så der er flere muligheder.
Mvh Lars

PS. er nogle små pile på bagsiden?

jeg skal nok tage nogle billeder, men det ser ud som om der på den ene side er nogle mikroskopiske skruer, almenlige skrue hoveder, og ja der er nogle små pile på bagsiden af lænken, hvad betyder de??
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)