vintage chronoværk
#11
er altid bronzebelagt i et Omega ab fabric, der er vel så´n en varemærkegimmick.

Mikael
Svar
#12
Omega uret er ikke mit, ikke mit valg, men illustrerer godt hvad det er han kan udføre.

mvh. Laszlo
Svar
#13
Hej Lazlo,

det var interessant med din ungarske urmagerven - er det en, der er interesseret i at servicere udenlandske kunder generelt, og i givet fald, hvad koster det (f.eks. arbejdet på Omega'en)?

mvh Niels
Svar
#14
Laszlo Skrev:Jeg kan ikke finde ud af hvem der har produceret dette værk.
Gennemgang af flere hundrede billede af gamle chronoværker gav ikke nogen hjælp. Finregulatoren ligner Zenith, men længere nåede jeg ikke.
Er der nogen der har en god ide?

İmage

Er der nogen der har turdet gætte hvad det kan være der bevæger sig med 12 km i timen, om jeg læser skiven på det gamle lommerur rigtigt? Jeg har selv et Gallet stopur som har en lidt mærkelig inddeling. Jeg forstår vel at de store sorte tal er km/timen f.eks. for en bil, MEN hvad mon årsagen er til at man har valgt at dele skiven ind i hundrede dele (det kan jeg forstå man gør med sekunder, men hvorfor med minuttter) OG hvad er mon de som sorte tal, se specielt mellem de røde 6 og 7, hvor der tilmed kommer kommaer med?
İmage
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)