SUB, SD eller YM
#1
hej alle

Skal til at købe mig en lille gave og veksler mellem SUB, SD og YM. Jeg ved YM er en outsider i dette spil og ikke kan sammenlignes med de 2 andre der er tæt på hinanden men sådan er det.

hvilken skal jeg vælge. Har en GMT master 2 med pepsi i forvejen
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar
#2
Bjoern Rici Andersen Skrev:hej alle

Skal til at købe mig en lille gave og veksler mellem SUB, SD og YM. Jeg ved YM er en outsider i dette spil og ikke kan sammenlignes med de 2 andre der er tæt på hinanden men sådan er det.

hvilken skal jeg vælge. Har en GMT master 2 med pepsi i forvejen

Selvfølgeligt en Sea-Dweller Icon_e_wink Og hvis du også er til vintage udgaverne, så kig efter en Sea-Dweller 2000 ref. 1665 ... Icon_e_biggrin

İmage
Svar
#3
Bjoern Rici Andersen Skrev:hej alle

Skal til at købe mig en lille gave og veksler mellem SUB, SD og YM. Jeg ved YM er en outsider i dette spil og ikke kan sammenlignes med de 2 andre der er tæt på hinanden men sådan er det.

hvilken skal jeg vælge. Har en GMT master 2 med pepsi i forvejen

Selvfølgeligt en Sea-Dweller Icon_e_wink Og hvis du også er til vintage udgaverne, så kig efter en Sea-Dweller 2000 ref. 1665 ... Icon_e_biggrin

İmage
Svar
#4
Hej Alle

En lille update

Det blev en dweller og for pokker da hvor er den dejlig

Koebt i Amsterdam lufthavn sprit ny for 3327 EUR (ja i laeste rigtigt). Helt legalt og toldfrit hos aut. Rolex dealer.

proevede ogsaa AP royal offshore chrono med velcro (11 K€ og staallaenke 13 k€). Flotte men ikke noget for mig. jeg kunne baere et PAM 001 men ikke AP'en med laenke. Det saa bizart ud.

De havde desvaerre ikke nogle S/S daytonas og da jeg spurgte begyndte den flike dame og grine hysterisk. De fik det spoergsmaal 100 gange om dagen. De faar dem heller ikke. Butikkerne i byen bliver forfordelt. men havde YM, GMT, SUB 16610 (3210 EUR) eller SUB 14060 (2820 EUR). Saa det kan naesten betale billetten. OG det er lovligt medhensyn til told moms og det hele.

Uret var en gave til mig selv for at flytte til Wales hvor jeg skal tilbringe de naeste 3 aar.
Hilsen

Bjoern

ROLEX er for fedt
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)