Mon der er en Rolex ekspert der kan svare på om deres sportsmodeller i den nærmeste fremtid bliver udstyret med serienr. og Rolex Rolex Rolex på indersiden af kanten ? Måske en helt ny skive ?
Så vidt jeg har forstået kommer der vist en ny oyster lænke inden så længe, men jeg er ikke sikker.
•
Rolex har intet sagt om hverken nye lænker eller skiver/Rolex Rolex Rolex kranse til ANDET end deres Turn-O-Graph og Date-Just linje. Det er dog logisk at tro at sportsmodellerne som minimum også får nye lænker. De nye lænker har Day-Dates og f.eks. Daytona'erne fået for et par år tilbage.
Såeh.... Rent gæt-værk.
Morgan
•
De nye Jubilee lænker på TOG er med solide mellemstykker og helt nye skjulte låse med snedigt lukkesystem. Meget meget lækre lænker og derfor er det nærliggende at forestille sig, at 2005 bliver året hvor de resterende også får nye lænker, dvs. Sub, GMT, Explorer og Sea-Dweller. Dog skal vi forvente noget helt nyt til Sub og SD, idet de 2 modeller jo skal tilbyde divers extension. En feature som hverken Daytona, DD eller TOG lænkerne tilbyder.
•
Svar: 4
Tråde: 1
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg har nå fått telefon fra Rolexforhandler. De har fått inn en Sea-Dweller som jeg kan hente i dag! Det er en serie F med ny type garantikort. Har lest her på siden at SD kanskje kommer med ny lenke eller RolexRolexRolex og overveier å vente til det kommer. Er dette bare spekulasjoner? I så fall slår jeg til i dag. Gode råd ønskes hurtig.
•
G?st (MikaelHansen)
Unregistered
Drammen Skrev:Jeg har nå fått telefon fra Rolexforhandler. De har fått inn en Sea-Dweller som jeg kan hente i dag! Det er en serie F med ny type garantikort. Har lest her på siden at SD kanskje kommer med ny lenke eller RolexRolexRolex og overveier å vente til det kommer. Er dette bare spekulasjoner? I så fall slår jeg til i dag. Gode råd ønskes hurtig.
Hvis der er noget om rygterne om nye lænker osv. til bl.a. Sub og Sea-Dweller, jamen så tidligst i 2005 ... jeg har i aug. 2004 købt en SD F-serie uden huller i kassen men med den traditionelle og fortsat ganske solide og udemærkede lænke med diver extension ...så go ahead and BUY ...
•