Kender nogen www.watchintime.com ??
Jeg har overført ca. 25000 Dkk til <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchintime.com">www.watchintime.com</a><!-- w --> / Tempus Fugit
i mandags og i dag fredag, sir banken at pengene skal være på deres konto og de på står at de ikke er kommet endu, så nu bliver jeg lidt nervøs, kender nogen af jer firmaet, og kan i sige mig om de er Good eller Bad guys.

På forhånd tak

TJ
Svar
Kender ikke firmaet, men umiddelbart ser deres hjemmeside meget prof. ud.
Jeg ved af erfaring at bankoverførsel til udlandet godt kan være lidt tricky sommetider. Der kan godt gå et par dage længere end banken lover.

Hvis de stadig nægter at have modtaget betalingen tirsdag/onsdag i næste uge kunne du jo ringe og tage en snak med dem ?
Svar
Ja kender heller ikke firmaet, men har før overført penge til udlandet hvor pengene først kom meget senere end de to dage banken påstod det ville tage, så jeg forstår din nervøsitet, men giv dem lige et par ekstra dage....
Svar
Anonymous Skrev:Jeg har overført ca. 25000 Dkk til <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchintime.com">www.watchintime.com</a><!-- w --> / Tempus Fugit
i mandags og i dag fredag, sir banken at pengene skal være på deres konto og de på står at de ikke er kommet endu, så nu bliver jeg lidt nervøs, kender nogen af jer firmaet, og kan i sige mig om de er Good eller Bad guys.

På forhånd tak

TJ
Som en del skriver kan overførsler tage lidt tid, men du bør spørge din bank om de er 100% sikre på at pengene står til rådighed hos modtagerens konto, og hvis de gør, så er det på tide (eller lidt sent) at blive mistænksom.
Bankoverførsler er mere risikabelt end betaling med ex. Visa, hvor man kan stoppe en transkaktion hvis man kan bevise man ikke har fået servicen, og jeg er ikke begejstret for at firmaets gæstebog til mere end halvdelen er skrevet til af Italienere (skam flinke nok, men hvorfor så mange Italienere køber ur hos et London firma) og deres email er ofte noget med Hotmail eller Yahoo mail - og så kan jeg heller ikke så godt lide at firmaets adresse i London er en postboks, men alt det er jo bare med til at gøre dig nervøs, så check lige med din bank hvad de råder til, de kan måske stoppe overførslen stadigt, hvis du ikke har tillid mere?
Jeg er enig i at hjemmesiden ser pæn ud, men det er jo ingen sikkerhed

Jeg kan også se at hvis man søger på Watchintime så findes de også under chrono24, og det mener jeg er ret respektabelt. Der har de en email som <!-- e --><a href="mailto:watchintime@chrono24.com">watchintime@chrono24.com</a><!-- e -->. Jeg kan ikke finde noget negativt umiddelbart på nettet, der er mange sider hvor de forekommer i en eller anden form. Hold os orienteret om hvordan det går dig og dine 25.000
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Pyha nu har jeg fået mail fra dem de bekræfter nu at have modtaget pengene og vil kontakte mig mandag ang afsænding af uret.

Så jeg ånder lettet op og håber uret er ok kommer helskindet herover.

MVH
TH (TJ var tastefejl Icon_e_wink)
Svar
Jamen det var da heldigt Icon_e_smile

Giver du ikke lige en tilbagemelding her i tråden når du har modtaget uret og alt (forhåbentlig) er som det skal være?
Så kender vi sælgeren til en anden gang.
Svar
Så kom uret og alt var som aftalt, 1 stk sort GMT-Master-ll med solid ends i orig. embelage med alle papire stemplet 18/02-2004 og alt plastik intakt, jeg har været ved den lokale Rolex-Pusher og alt er som det skal være

Jeg mener at have lavet en rigtig god handel hos <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchintime.com">www.watchintime.com</a><!-- w --> / Tempus Fugit og vil derfor gerne give dem mine bedste anbefalinger

MVH
TH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)