Anonymous Skrev:Jeg har overført ca. 25000 Dkk til <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.watchintime.com">www.watchintime.com</a><!-- w --> / Tempus Fugit
i mandags og i dag fredag, sir banken at pengene skal være på deres konto og de på står at de ikke er kommet endu, så nu bliver jeg lidt nervøs, kender nogen af jer firmaet, og kan i sige mig om de er Good eller Bad guys.
På forhånd tak
TJ
Som en del skriver kan overførsler tage lidt tid, men du bør spørge din bank om de er 100% sikre på at pengene står til rådighed hos modtagerens konto, og hvis de gør, så er det på tide (eller lidt sent) at blive mistænksom.
Bankoverførsler er mere risikabelt end betaling med ex. Visa, hvor man kan stoppe en transkaktion hvis man kan bevise man ikke har fået servicen, og jeg er ikke begejstret for at firmaets gæstebog til mere end halvdelen er skrevet til af Italienere (skam flinke nok, men hvorfor så mange Italienere køber ur hos et London firma) og deres email er ofte noget med Hotmail eller Yahoo mail - og så kan jeg heller ikke så godt lide at firmaets adresse i London er en postboks, men alt det er jo bare med til at gøre dig nervøs, så check lige med din bank hvad de råder til, de kan måske stoppe overførslen stadigt, hvis du ikke har tillid mere?
Jeg er enig i at hjemmesiden ser pæn ud, men det er jo ingen sikkerhed
Jeg kan også se at hvis man søger på Watchintime så findes de også under chrono24, og det mener jeg er ret respektabelt. Der har de en email som <!-- e --><a href="mailto:watchintime@chrono24.com">watchintime@chrono24.com</a><!-- e -->. Jeg kan ikke finde noget negativt umiddelbart på nettet, der er mange sider hvor de forekommer i en eller anden form. Hold os orienteret om hvordan det går dig og dine 25.000