Et spørgsmål til fagkundskaben
Jeg har i den senere tid gået og kikket lidt efter en day-date og har lagt mærke til at de ure der er til salg i aldersklassen 1970 - 2000 ikke har splithuller udvendigt i hornene som eks. stålmodellerne har.

Jeg ved at man gik bort herfra i 1999-2000 på stålmodellerne men mit spørgsmål er om man altid har produceret eks. day-date uden disse huller.

Håber at der stadig er en enkelt eller 2 ved PCerne der kan svare mig og ikke alle er taget til stranden for at nyde den nu lovede sommer.

God weekend til alle.

mvh

Bjarne
Mywatch.dk
Bjarne Vork
Svar
>Jeg ved at man gik bort herfra i 1999-2000 på stålmodellerne men mit >spørgsmål er om man altid har produceret eks. day-date uden disse >huller.

Splithullerne har først forsvundet på stål sportsmodeller i 2004. De forsvandt på DateJust+Dame modellerne i slutningen af 1990'erne. (ca 98)

Day-Dates er mig bekendt altid lavet uden splithuller. Det er muligt at et par af de allertidligste 6xxx series er med splithuller i den ene side som tidlige 18k modeller og bubblebacks havde det. Men så er vi tilbage i 50'erne.

Mvh Morgan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)