Eftersøgning af lynette til ETERNA MATIC AUTOMATIC
Jeg har brug for hjælp!
Jeg har været så uheldig at miste den skive/del, der holder glasset på mit ETERNA MATIC AUTOMATIC (guld) på plads.
Jeg har af en urmagter fået af vide at det kaldes 'Lynetten'
Kassen på mit Eternaur har nummer 4394411

Uret er et arvestykke og det er derfor meget vigtigt for mig at få det til at virke igen!

Er der nogen der kan hjælpe med men denne reservedel??

Mange hilsner

Jan S
Svar
JS Skrev:Jeg har brug for hjælp!
Jeg har været så uheldig at miste den skive/del, der holder glasset på mit ETERNA MATIC AUTOMATIC (guld) på plads.

Uret er et arvestykke og det er derfor meget vigtigt for mig at få det til at virke igen!

Mange hilsner

Jan S
Email: <!-- e --><a href="mailto:jan_Stjerne@hotmail.com">jan_Stjerne@hotmail.com</a><!-- e -->
Svar
JS Skrev:Jeg har brug for hjælp!

Mange hilsner

Jan S
Ja det er jo surt. Desværre har Eterna ikke nogen officielt liste med deres reg numre, og jeg ved som ikke en gang om de selv har ført den. Jeg er dog helt sikker på at en hver god urmager kan få en sådan hjem og sætte på. Eterna er så stort og kendt, og matic modellerne så almindelige, at det sagtens kan løses hos en urmager.
Han skal se uret (der er mange modeller og forskellige lunetter)
Prøv f.eks Mølbak, ham finder du let på hovedsiden for vintageure - så løser han dit arvestykke let for dig tror jeg.

Hej John (ps Eterna matic fan blandt meget andet så jeg forstår dig)
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)