Ure i Aalborg?
Jeg har et par timer i Aalborg på fredag. Er der andre urrelaterede steder i midtbyen end Klitgaard der er være et besøg?
Svar
Umiddelbart er det også den eneste jeg kender.. Stort set alle de andre har de samme mærker og ure..
Svar
I årsvis var der i midtbyen, i nærheden af den der stor brugtforretning for musik, tegneserier og film, et antikvariat / urmagerbiks / brugtforretning for alt muligt.
Jeg har selv handlet med ham flere gange, dog sidst for nogle år siden. Måske kan en indfødt fortælle mere om sagen - hvis stedet nu eksisterer mere ?

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Det mest interessante er nok Klitgaard, der er dog nogle der sælger JLC gennem bagdøren.. Men der skal man vidst være gode venner med ejeren Icon_razz
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
TioMalo Skrev:I årsvis var der i midtbyen, i nærheden af den der stor brugtforretning for musik, tegneserier og film, et antikvariat / urmagerbiks / brugtforretning for alt muligt.
Jeg har selv handlet med ham flere gange, dog sidst for nogle år siden. Måske kan en indfødt fortælle mere om sagen - hvis stedet nu eksisterer mere ?

Vh. John
Det vidste jeg ikke.. Nogen der har info?
Svar
Ok, bliver nok kun Klitgaard så, hvis ikke jeg prøver banke på en tilfældig bagdør for at se om der er nogen der vil sælge mig et JLC. Icon_smil

Tak for input.
Svar
Daniel Skrev:Ok, bliver nok kun Klitgaard så, hvis ikke jeg prøver banke på en tilfældig bagdør for at se om der er nogen der vil sælge mig et JLC. Icon_smil

Tak for input.

Ellers er der også Henrik Ørsens på boulevarden, rimelig fint udvalg, i en prisklasse alle kan være med i Icon_razz
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Tak til alle for input!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)