34 mm ure, hvad er jeres holdning?
Kære ItsTime.

Jeg ville høre jer hvad I synes om de lidt mindre ure (34 mm)? Jeg kigger lidt på et Rolex Airking, men synes det er lidt småt. Hvad mener I?

İmage

İmage

İmage
Svar
Jeg har selv et ur på 36 mm, og det synes jeg er okay, men tror ikke jeg vil gå længere ned.
Jeg har dog ikke prøvet så mange ure der var mindre
Men jeg er tosset med designet på airking'en og har selv overvejet det flere gange, men størrelsen har holdt mig fra det
Svar
Det med størrelse er noget der deler vandende Icon_e_wink

Efter min mening ser det fint ud på de billeder du viser, men på mit eget håndled (19cm) vil jeg helst ikke under omkring 36mm.
Svar
34-36 mm er perfekt til et daglig "dressur. - under 60 g (med lænke lidt mere)

Et toolur må gerne være lidt større 36-40 mm efter min smag - under 100 g (med lænke lidt mere)

Men tag uret på og se dig selv i spejlet. Man kan ikke bare se på uret og armen.

For mig handler det om at disse ure er store nok og ikke så store at det går ud over komforten.

Svaret ville naturligvis være helt anderledes hvis du spurgte "hvor stort et ur kan jeg bære?"

jeg bærer med stor fornøjelse et Omega Plo Prof - men komfortabelt er det ikke. Fornøjelsen ligger i at bære et flot, spændende ikonisk ur med en stor historie - ikke i komforten.

vh Baun
Svar
Jeg er helt enig med baun. Den størrelse går fint til dressure. Jeg har et par guldure i 34-35 mm, som jeg bærer med stor fornøjelse.
Der er ingen tvivl om, at mange yngre mennesker vil mene, at ure i den størrelse er alt, alt for små.
JK
Svar
Det er selvfølgelig fint lige at få en bekræftelse i hvordan en given størrelse ser ud på ens håndled og det er trods alt det vigtigste, så pyt med hvad uret er i diameter.

Selv bruger jeg ure fra 44mm og opefter, og alt mindre vil se underligt ud.

Billeder af ure på håndledet kan snyde rigtig meget alt efter vinkel, men tjek via spejlet og det sammen med hvilken situation uret skal bruges i = størrelse

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Mange tak for jeres svar. Jeg må prøve uret før jeg tænker videre over det Icon_e_smile Jeg har før haft ure på 36 mm og det synes jeg bestemt ikke var for småt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)