Lidt mere Linde Werdelin.
Jeg er sgu faktisk lidt spændt på at se hvad de introducerer af nyheder i år..... Any guesses????

Jeg har lidt svært ved at se flere nyheder fra Okto/Spido serierne, så mit bud må blive en hel ny model fra dem eller evt en opdateret 3-timer....??
Svar
Jeg aner det ikke, men er meget spændt på at finde ud af det. Umiddelbart kunne mit bud være en SpidoSpeed i titanium og måske en i ALW og Carbon som deres TECH vist herunder?

İmage

Efter at have prøvet deres Tech Green på armen for nylig er det svært at slippe tanken om et ur udført i carbon. Det bliver nok aldrig til noget, men det var bare ultrafedt på armen.
Svar
Gode bud Kim - Men jeg syntes bare der er kommet en del nyheder fra begge serier her i løbet af det sidste års tid.... Og fordi de har valgt at skære de gamle serier væk, betyder det jo ikke nødvendigvis at der ikke kan komme nye til. Tror sådan set slet ikke Morten Linde kan lade være med at kreere noget nyt....
Svar
Ja, spændende bliver det i hvert fald - meget endda Icon_razz
Svar
Måske der er en helt tredje serie på tegnebrættet. DET ville være spændende, bare de samtidig kan holde fast i deres DNA/kendetegn.
Svar
De har ikke ret meget valg. Hele deres koncept bygger på de analoge ure med de digitale instrumenter og at instrumenterne kan monteres på kryds og tværs af de forskellige analoge enheder.... Det er det der er deres styrke og samtidg deres største svaghed, da det betyder at nye designs SKAL indeholde nogle helt grundlæggende elementer, for at de fungererer sammen med instrumenterne. Det må være en temmelig stor udfordring at blive ved med at malke nye designs ud af det samme grundlæggende koncept..... Hatten af for at det er lykkedes indtil nu, men jeg tror det bliver ret svært på sigt, hvis jeg skal være HELT ærlig.
Svar
Ja, konceptet er jo begrænsende, men IMHO klarer de flot indtil videre (som du også nævner) og det bliver interessant om de kan holde sig til nuværende design/instrumenter på sigt med fornyelser der er tilstrækkelige, eller om de må lave noget helt nyt sideløbende.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)