@ Amejlbye
Takker! Vi tænkte lidt ala samme baner dengang vi startede op... men nu mere man fordyber sig nu mere har man lyst til at smide noget finmekanik i
@jkjaers
Super fed ursamling du har dig der! Forhåbentlig kan vi imødekomme dine behov en dag, så der måske bliver plads til et REC ur blandt alle de andre!!
@ Borgbjerg
Helt i orden

Der findes både brands og mennesker derude der er langt bedre til værker end vi er, så vi prøver at konkurrere primært på det specielle design og den unikke historie

Når det er sagt, kommer der helt sikkert automatisk/mekaniske værker i vores ure i fremtiden (de kommer dog nok til at blive lidt dyrere - hvis det skal være mekanik skal det også være ordentligt!)
@ S.Milo
Tusind tak for feedbacken!

Som nævnt har vi fået blandet feedback på navnet, men det giver imidlertid god mening for os - og det er i øvrigt lidt for sent at ændre det nu

Mit eneste modargument (i mangel på bedre ord) er at andre brands har formået at opbygge en vis værdi omkring deres navn. Tag Rolex for eksempel. I min optik har de ikke noget særligt lækkert navn, men man associerer alligevel navnet med noget uhyre lækkert og dyrt. Nu er det ikke fordi jeg skal sammenligne os med Rolex, men bare for at sige at jeg håber vi kan opbygge et følelse omkring navnet på samme måde... Et stort mål, jeg ved det