Feedback på min webshop
Jeg har netop solgt et Seamaster med ridset glas og har vel set 7-8 stykker, så det kan nemt lade sig gøre.
Svar
barcelona12 Skrev:Hej alle,

Min bror og jeg har for én lille måned siden startet en webshop (http://www.ditur.dk), som sælger automatisk mekaniske ure til under 1.000kr. Mange her inde vil nok mene at kvaliteten ikke kan være særlig høj, men jeg er selv meget positivt overrasket over kvaliteten både hvad angår gangreserve, tab/vind af sekunder, materiale kvalitet og kalender funktioner.

Vi vil snart udvide sortimentet og jeg er meget interesseret i, at få respons på udvalget af urerne. Gerne konstruktivt ift. hvilken retning i mener sortimentet burde gøres bredere og udvides.

Derudover vil feedback på webshoppen generelt være noget jeg vil værdsætte meget. I må gerne forholde jer til nedenstående punkter:

1. Føler du, at webshoppen virker troværdig? Hvad mener du om trustpilot boksen i højre side?
2. Vi har pt. intet realt logo. Føler du et logo vil kunne bidrage positivt til helhedsindtrykket?
3. De 3 "flueben" i bunden af siden. Passer de ind i det generelle tema eller design?

Webshop: http://www.ditur.dk

Jeg er ikke 100% sikker på denne tråd hører til i denne del af forummet. Hvis den skal postes et andet sted så giv endelig besked. Icon_e_wink

Venlig hilsen

Kasper Dissing
Ditur.dk ApS

Pænt og tiltalende webdesign, men Trustpilot anmeldelserne virker opdigtede og utroværdige, da de er skrevet i samme 'sprog og tone'

mvh
Thomas
Svar
Jeg benyttede mit Seamaster i militæret dagligt i 13 år uden en ridse. Da min kone havde båret uret 14 dage havde det fået 2 ridser og et hak.

Og det hedder vel bare safirglas?

Men flot hjemmeside......

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Black Seal Skrev:Jeg benyttede mit Seamaster i militæret dagligt i 13 år uden en ridse. Da min kone havde båret uret 14 dage havde det fået 2 ridser og et hak.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Den historie ville jeg have holdt for mig selv! ;)

Flot side drenge! God vind! :)

//Berg
Svar
Tak for svarene. Fedt, at mange af jer synes om siden. Ift. trustpilot anmeldelserne er det kun "kunder" der har anmeldt os, men det skal ikke være en hemmelighed, at 4 af dem er bekendte. Udover de 4, som er de første 4 anmeldelser, så er de andre anmeldelser oprigtige.

I må stadig gerne komme med kritik eller ændrings forslag der kan hjælpe med at forbedre vores sortiment og webshop. :)
Svar
Altså i har fint styr på layoutet, men jeg syntes at sortimentet kun ligner dårlige kopier af Als Og Jlc. Når det nu er micromærker i kører vill jeg anbefale at i holder øje med tråden "micromærker", der er fede dykkerure til billige penge.
Svar
Mikkelvb Skrev:Altså i har fint styr på layoutet, men jeg syntes at sortimentet kun ligner dårlige kopier af Als Og Jlc. Når det nu er micromærker i kører vill jeg anbefale at i holder øje med tråden "micromærker", der er fede dykkerure til billige penge.

Tak for svaret Mikkel, jeg har nu kigget de fleste mærker igennem under de links der var på siden. Synes det er meget begrænset med ure der koster under 3.000 kr. Kan du måske hjælpe lidt med, hvilke Micromærker det var du tænkte på? Vi er meget opsatte på også at forhandle nogle ure af lidt højere kvalitet, men stadig til fornuftig pris.
Svar
Er ikke så skarp i micro mærker, opret evt en tråd derinde
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)