Vurdering af vintage omega.
Jeg skal nok have Baun på banen her. Icon_e_smile
En ven har arvet et omega efter sin far og er tvivl om hvad det er værd.
Han ved intet om ure, så jeg har vedhæftet nogle billeder og håber i kan kaste lidt lys over sagen.

På forhånd tak.

İmageİmageİmage
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
Mere beskrivelse og bedre billeder er absolut nødvendige:

Størrelse og vægt. Er det manuelt eller quarts?

Er lænken original Omega eller noget andet.

Minimum er jo guldprisen, men sandsynligvis er det mere værd.

vh Baun
Svar
Hej Baun. Tak for din tilbagemelding. Har talt med min ven og da uret ligger hos et auktionshus og afventer en vurdering kan jeg ikke fremskaffe bedre billeder. Fik dog følgende oplysninger: det er 18k, manuelt, fra 1965 og 34mm. Han var dog lidt usikker på kassediameteren. Håber at det kan hjælpe?
Med venlig hilsen

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
David.H Skrev:Hej Baun. Tak for din tilbagemelding. Har talt med min ven og da uret ligger hos et auktionshus og afventer en vurdering kan jeg ikke fremskaffe bedre billeder. Fik dog følgende oplysninger: det er 18k, manuelt, fra 1965 og 34mm. Han var dog lidt usikker på kassediameteren. Håber at det kan hjælpe?

Det må være fra efter 1967 for der startede De Ville serien - men mekanisk manuels værk 18 karat guld med lænke og 34 mm.

10 K vil jeg gætte på - hvoaf de 4 K er lænkens guldværdi.

Havde det været 37 mm - 15 - 20 K

vh Baun
Svar
Tak for det.
Med venlig hilsen

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)