Hvis man ikke har noget godt at sige...
Ked af at læse om din oplevelse, Kenn.
Jeg kan fint følge din holdning og har også selv valgt en Breitling forhandler med butik i centeret ved siden Tivoli fra efter lignende dårlig/nedværdigende behandling. (Pr telefon havde de sagt, at de havde den model jeg søgte og at jeg kunne komme og se/prøve den. Men da jeg kom ind i butikken, sagde han, at den var i udstillingsvinduet >let tilgængelig bag en lille glaslåge<, og at han ikke ville lade mig prøve den. Jeg spurgte ham om han ville have, at jeg skulle beslutte om jeg ville købe uret, uden at prøve det først sagde han, at det da,var mit valg om jeg ville handle uret, men at han ikke ville tage det ud af glasmontren. Jeg bad om at tale med chefen for at høre, om det var butikkens generelle politik, og han sagde, at han var chefen, samt at det var deres regler. Jeg sagde pænt farvel og købte uret hos en anden DK forhandler)...

Jeg tror dog, at havde sagt noget i situationen hos FranzJ; fx om jeg skulle komme tilbage senere, når han havde bedre tid...

Min kone, har i julegave købt et STRINGS armbånd til mig. Hun skrev til Franzj og fik en sød mail tilbage(fra Per) med en direkte mailadresse til Camilla, som laver STRINGS, da han ikke havde den model hun ønskede.
Hun følte sig god behandlet, og jeg endte med et helt særligt og enestående STRINGS armbånd, lavet til mig af kunstneren selv...

every coin has a flipside
/SK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)