10-12-2013, 02:55 PM
Hej
Jeg er gået hen og blevet lidt små lun på denne PO model -
Jeg er helt ny i ur verdenen og kender derfor hellere ikke så meget til alle de forskellige typer af PO -
Det ønsker jeg: Chronograph, gummirem
Er det korrekt forstået at det kun er denne model (2910.51.82) der har de orange i sig?
Det er udelukkende det jeg falder for, samt remmen med de orange stik..
En stållænke passer slet ikke til mig (syntes jeg selv
) jeg er mere læder/gummi typen..
Størrelsen 45,5 er lige mig, men jeg tænker om der den store pris forskel på en mindre model?
Jeg har fundet et par til salg på Chrono24 - men det er fra det kære udland. Kan det gå?
pt. er der en sælger i Italien og en i (USA, er der ikke noget told eller den dur?)
Jeg har ikke lagt mg fast på denne model, men vil gerne høre jeres erfaringer omkring uret -
Er det en model der er dyr i reparation og er andre ting jeg måske ikke har tænkt over.
Budgettet skal helst ikke for meget over de 22.000kr hvis det er muligt -
Venligst Nicki
Jeg er gået hen og blevet lidt små lun på denne PO model -
Jeg er helt ny i ur verdenen og kender derfor hellere ikke så meget til alle de forskellige typer af PO -
Det ønsker jeg: Chronograph, gummirem
Er det korrekt forstået at det kun er denne model (2910.51.82) der har de orange i sig?
Det er udelukkende det jeg falder for, samt remmen med de orange stik..
En stållænke passer slet ikke til mig (syntes jeg selv
Størrelsen 45,5 er lige mig, men jeg tænker om der den store pris forskel på en mindre model?
Jeg har fundet et par til salg på Chrono24 - men det er fra det kære udland. Kan det gå?
pt. er der en sælger i Italien og en i (USA, er der ikke noget told eller den dur?)
Jeg har ikke lagt mg fast på denne model, men vil gerne høre jeres erfaringer omkring uret -
Er det en model der er dyr i reparation og er andre ting jeg måske ikke har tænkt over.
Budgettet skal helst ikke for meget over de 22.000kr hvis det er muligt -
Venligst Nicki

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)