Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Jeg har stadig forventningens glæde når jeg jagter eller venter på at få et ur hjem!
Den del tror jeg heldigvis aldrig forsvinder for mig!
bcmb Skrev:......
Det tog Fedex 3 dage at få den fra Hong Kong til Kastrup, kun med pitstop i Tyskland, men derefter ventede de 4 dage med at bringe pakken ud fra Kastrup til min adresse i København, blot fordi pakken var en Economi pakke så den kom om bag i køen.
- Hent den i lufthavnen næste gang - intet problem?
Og - Bjørn Tillykke med sønnen i øvrigt!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
gmt-geek Skrev:- Hent den i lufthavnen næste gang - intet problem?
Og - Bjørn Tillykke med sønnen i øvrigt!
Vh. Jon
Det spurgte jeg om, men de påstod at pakken var i en flycontainer som først ville blive sorteret onsdag aften, da den var planlagt til levering senest torsdag.
Nu har jeg selv siddet i kundeservice hos en af konkurrenterne som studiejob mange år tilbage, og sådan noget sagde man engang imellem til kunderne når man skulle slippe hurtigt af med dem.
Men om det var løgn og latin fra Fedex' side ved jeg jo ikke med sikkerhed. Men frem kom uret dog til sidst!
Og tak :-) og nu tager jeg snart en lur nu mens sønnike sover :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
knudseninc Skrev:Kommer nok på et tidspunkt. Først skal jeg nyde det som det er nu er det mit første mekaniske ur, hvor præcis skal jeg regne med det er? Er jo vandt til quartz....
Sendt fra min HTC One
Mit er ca. +10 sek i døgnet ved dagligt brug.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Kristofferj Skrev:Husk nu at modde jeres 007'ere

Mit mod er magen til :-)
Men først var det sådan her:
Har overvejet om jeg vil have skiftet visere på et tidspunkt hvis jeg kan finde en som vil montere dem for mig til en billig penge. Har aldrig brudt mig 100% om SKX007 viserne.
Mvh. Bjørn
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Ivan skiftede viserne på mit tissot for 100kr oder so. Så bare hop ned til ham.
•
Kristofferj Skrev:Ivan skiftede viserne på mit tissot for 100kr oder so. Så bare hop ned til ham.
Ok det var ikke slemt. Må lige kigge lidt på 10watches.com om der er noget der frister. Men hvis man nu alligevel var igang, så skulle man måske også få skiftet skiven og chapter ring?
Mvh. Bjørn
•
•
Svar: 778
Tråde: 107
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Kristoffer: Hvad har du gjort ved dine Seiko-billeder ovenfor, så de får sådan en speciel "glød"?
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 311
Tråde: 28
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
juhuu... Nu er det da i Danmark:-)
Tyder på det bliver en god mandag!
Sendt fra min HTC One
•
Ralle Skrev:Kristoffer: Hvad har du gjort ved dine Seiko-billeder ovenfor, så de får sådan en speciel "glød"?
Instagram
•
|