Svar: 916
Tråde: 168
Modtaget Likes: 81 i 49 svar
Givet Likes: 11
Et Certina guldur fra 1966 med boks og papirer til salg på ebay af en sælger fra Romænien får altså mine alarmklokker til at ringe.
Uret er fra Eskilstuna i sverige og er givet til E Johansson i svendegave i 1966.
http://www.ebay.co.uk/itm/181222986006?s...1438.l2649
Hvad mener i ??
PS: Har skrevet til Polisen i Eskilstuna, tænker nogen savner det efter et indbrud.....
•
Svar: 175
Tråde: 9
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Han har gode feedbacks, han virker som om, han er vant til at sælge ure, og der er mange detaljer og gode billeder. Derudover har han et hav af andre ure til salg.
Jeg synes ikke, det virker specielt mistænkeligt. Jeg har dog aldrig købt på eBay før, så måske kigger jeg efter det forkerte.
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Der bliver handlet rigtigt mange ure fra Sverige, så ud fra det synspunkt er det vel meget fornuftigt.
Martin
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
maclerche Skrev:Et Certina guldur fra 1966 med boks og papirer til salg på ebay af en sælger fra Romænien får altså mine alarmklokker til at ringe.
Uret er fra Eskilstuna i sverige og er givet til E Johansson i svendegave i 1966.
http://www.ebay.co.uk/itm/181222986006?s...1438.l2649
Hvad mener i ??
PS: Har skrevet til Polisen i Eskilstuna, tænker nogen savner det efter et indbrud.....
Jeg mener at det er lige friskt nok at blande politiet ind i sådan en salg!!
Bare fordi det er ebay behøver det ikke være hælervarer og nu er han jo ikke ligefrem ebay rookie....
Og på 50 år der skifter langt de fleste dyrere ure landegrænser flere gange end mange mennesker nogensinde kommer ud og rejse....
Gad vide hvad de danske prof. sælgere ville sige hvis vi meldte dem til politiet hver gang de havde et dyrt ur til salg??
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Et Certina guldur fra 1966 med boks og papirer til salg på ebay af en sælger fra Romænien får altså mine alarmklokker til at ringe.
Er det at sælgeren er fra Romænien ???
Drop formiddagsblæde som (eneste) informationskilde og verden ser straks noget lysere ud !
Han er faktiskt fino-fino (sælgeren). Har ikke selv handlet med ham men en kammerat har og han er yderst tilfreds.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
maclerche Skrev:Et Certina guldur fra 1966 med boks og papirer til salg på ebay af en sælger fra Romænien får altså mine alarmklokker til at ringe.
Hvad mener i ??
Jeg mener, at du er helt galt på den. Hvis dine alarmklokker ringer på dette salg, så kan du finde beskæftigelse de kommende år 24/7 med at anmelde handler på ebay til politiet.
JK
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Nu har Maclerche ikke anmeldt det til Politiet, blot kontaktet dem -
Men ellers rigtig flot feedback og karaktere han har, så jeg får ingen alarmklokker her
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Jeg ville nok også mane til besindighed. Jeg har flere gange været i Rumænien via mit gl. arbejde og truffet mange dygtige, hæderlige og arbejdsomme rumænere. Problemet er at dem vi stifter bekendskab med i DK er roma-pak, som også er hadet i Rumænien

Så slip fordoms gashåndtaget og pas på med at dømme folk udelukkende pga deres nationalitet.
Ham her ser helt hæderlig ud for mig.
/Mads
•