Franck Müller erfaringer...
Har fået en åndssvag ide, og det omhandler dette Franck Müller ur:

İmage

Jeg synes det er vildt fedt og overvejer om jeg måske skal prøve et...
Er der nogen herindefra der har erfaringer med FM?

//Berg
Svar
Lækkert ur. Har ingen erfaringer med det men ved at Ozzy Osbourne har et Icon_e_biggrin1

Jeg tror at erfaringerne er at de går ligeså godt som andre ure i den prisklasse vil jeg tro.
Svar
Ingen erfaringer her og jeg tror heller ikke der er mange af dem i DK Icon_e_wink
Men spændende ure.
Svar
Fedt ur , anderledes , første tanke , charlie og ckokolade fabrikken , willy wonka Icon_e_wink
Netop den du har der på billedet synes jeg er ganske fed men man skal nok være frisk på at skille sig lidt ud fra mængden.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ligner den slags ure de sælger ved kassen i alle tøjbutikker.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Tak for input!
Nej, det er ikke et ur man ser så tit og ej heller et ur der falder alle i smagen = perfekt!
Hmmm hvor man dog bare kunne prøve et?! Godt man skal på storbyferie snart! ;)

//Berg
Svar
I min bog kører FM lidt Hublot stilen, hvor de har et par modelrækker i den billigere ende af skalaen, der finansierer deres finere og komplicerede modeller. Altså over-priced populær-modeller. Stort set alle deres non-complications kører med ETA 2892 værker, som ca. er finisheret på Omega-niveau. Om man så vil betale prisen for disse er jo individuelt, præcis som man kan vurdere om Hublot BB er pengene værd. Men horologisk value-for-money får du ikke meget af i FM's billigste ure. Tvært imod hører de til blandt de dyreste ure med ETA-motor.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)