Forsikring af et VIRKELIG dyrt ur....
#11
RM står også meget højt på min (urealistiske) ønskeseddel sammen med PP 5980
Jeg glæder mig til at se dit Icon_e_biggrin1
Svar
#12
Hey Morten.
Vildt spændende projekt du har gang i Icon_drunken
Hvad er lige forskellen på en RM 005 og en 010?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#13
Nu er "projektet" kun i tankerne so far og alle aspekter skal vendes før jeg begynder at gøre alvor af nogetsomhelst. Jeg skal ikke stå med et ur i den kaliber hvor service koster 18-26K uden at jeg er 1000% sikker på at jeg har en fosikring i ryggen der dækker ALT hvis det går galt.... Og samtidig vil jeg sige at de 200K bare er et tal jeg har kastet ud for at være sikker. RM010 er set handlet til 150-175 og det var nok der jeg ville prøve på at lande hvis det endelig var - Omend der er MEGET langt mellem disse tilbud.... Jeg ville gerne ha det således at uret indkøbes til en pris hvor det, hvis det blir nødvendigt, kan flippes på kort tid internationalt.... Herhjemme er det jo nok noget nær usælgeligt

For mig er Richard Mille det absolut ypperligste indenfor den gren af horologi jeg interesserer mig for, som er contemporary sportsure. Jeg kan sagtens forstå og værdsætte komplikationer og ure med tradition og historie (jeg er jo Rolexidiot, trods alt), men Richard Mille rammer bare noget helt særligt hos mig og deres ure er i min verden det ultimative topmål. At der så ikke er en kæft herhjemme der aner hvad det er for et ur man har om armen hvis de ser det, gør heller ikke noget.

RM005 har en mindre krone og marginalt mindre kasse, thats it...
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)