Sådan kan det gå !! :-)
baun Skrev:Et check på chrono24 ...over 800 AT til salg og over 600 PO....

HVAD MAN SÅ KAN LÆRE AF DET.
?

Vh baun
At PO bliver solgt MEGET hurtigere..... AT er et fedt ur, men også tungere at skubbe afsted. Jeg har dog kun haft 2 som blev solgt indenfor rimelig tid....
Svar
Og når der samme sted er godt 26000 Rolex ure til salg mon godr 8000 Omegaer skyldes det så også at Rolex ligger længere?

Jeg tror at de ure der er flest af til salg siger noget om hvor manger der er solgt og altså på markedet.

Vh baun
Svar
Tvivler, men jeg aner det ikke.....
Svar
Stort tillykke med et fedt ur, som jeg også selv har skævet meget til Icon_e_biggrin1

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
HEP HEY!

Stort tillykke med klokken. Den er super sprød - Omend jeg PERSONLIG syntes der er mere "spræl" i skiven på "Golf" versionen.

Wear it in good health!
Svar
MortenKN Skrev:HEP HEY!

Stort tillykke med klokken. Den er super sprød - Omend jeg PERSONLIG syntes der er mere "spræl" i skiven på "Golf" versionen.

Wear it in good health!

Det er jo så et spørgsmål om man ønsker mere spræl i skiven.

Golfen med det grønne islæt er lidt anderledes, men udforderer derfor også tøj/farve valget lidt mere. Det er en detalje, men hvis man lige har en grønstribe i skjorten eller slipset bliver det super.

Begge ure matcher nu det mests almindelige tøj og kan gå til det hele. Især den distinkte skive med striber/tapet giver sammel med alle de øvrige klassiske designelementer et ur som er lige så all round som Rolex Date just. Et ur der kan det hele. Helt perfekt er det dog, efter min mening, til nobelt forretningstøj. Jeg tror det ville være det designeren ville sætte uret til i en reklame.

Til sportsli fritidstøj og til tøj med mere spræl i ville man nok optimalt kunne finde andre ure som matcher farver og stil bedre.

vh Baun
Svar
Tillykke med uret Peter!

FEDT ur! Icon_e_wink

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Takker Icon_e_smile

Jeg bliver mere og mere glad for uret, efterhånden som jeg går med det - og jeg er egentlig godt tilfreds med, at det ikke blev den grønne Golf i stedet for. Jeg vil give Baun ret i, at selvom den grønne farve giver en smule mere spræl/liv på skiven, så giver den også nogle begrænsninger i forhold til farvevalg osv.

Og så tror jeg, at i min individuelle smag, så er den normale "kedelige" model mere langtidsholdbar Icon_e_wink

Fik lige taget et "lume-shot" - lumen er meget diskret på uret, men er alligevel tydelig og varer ved længe Icon_e_smile

Ikke noget problem at aflæse uret i mørke !

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
I virkeligheden er Omega AT indbegrebet af et rigtigt sportsur. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanker om andre ure som passer bedre til betegnelsen "Sportsur".

Det er rimelig vandtæt, det er pænt, nobelt og klassisk uden at være et dressur og det kan tåle det meste. Faktisk på linje med Rolex Oyester date Just.

Passer måske i virkeligheden langt bedre til de fleste mænd end dykkerurene, som på en eller anden måde er at pynte sig med lånte fjer, hvis man da ikke lige er dykker. Icon_mrgreen

vh baun
Svar
baun Skrev:I virkeligheden er Omega AT indbegrebet af et rigtigt sportsur. Jeg kan ikke umiddelbart komme i tanker om andre ure som passer bedre til betegnelsen "Sportsur".

vh baun

Helt enig !! Icon_+1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)