36mm Datejust, er det for stort til en dame?
Min kærestes nye seamaster guld. Syntes det ser flot ud til hende.

İmage
Svar
De gamle Omega'er er flotte men nu er jeg Rolex tosse Icon_cool
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Jeg syntes 36 mm er fint til kvinder. De passer bedre end de helt små modeller. Men så på mænd er det jo også afgørende hvor kraftigt et håndled der er tale om. Så lige som der på mænd er stor forskel i hvad der er klædeligt gælder det også kvinder. Jeg syntes bestemt et 40 mm ser bedre ud på et spinkelt damehåndled, end et 28 mm på et kraftigt håndled. For det ser bestemt ikke godt ud i mine øjne. Små ure (under 32-33 mm) er KUN "GO" på feminine håndled hvis man spørger mig.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Enig Mads. Min kone har et spinkelt håndled hvorfor jeg tror 34mm er passende.
Personligt synes jeg de 36mm Jespers kone har på håndledet tidligere i tråden er en anelse for meget.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Det kan også gå helt galt Icon_rolleyes Det er sgu ikke elegant i min verden.

İmage

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Altså hvis jeg nu skal være helt ærlig.

Der er pæne og maskuline mandearme og der er smukke og feminine kvindearme.

jeg er ikke sikker på at uret gør nogen stor forskel på dette.

En stor og fedladen kvindearm bliver ikke meget kønnere af at blive udstyret med et 36 mm Rolex end hvis man havde sat et 34 mm Rolex på - og jeg tror heller ikke det får den til at se mere feminin ud..... ellers ville det jo i hvert fald være analog til at en stor og kraftig mandearem bliver mere feminin hvis man putter et stor knokkel ur på Icon_e_surprised

Det hamdler mere om at den samlede ekvipage ser fornuftig ud. Uret skal passe til resten og til stil og type. Efter min mening må man derfor også når man er pige have forskellige ure at skifte mellem. Et mindre juvelbesat og elegant ur til aften kjolem og noger andet til seljtur på storebælt. piger har jo så den yderligere udfordring at uret også skal passe til eventuelle smykker.

vh baun
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Det kan også gå helt galt Icon_rolleyes Det er sgu ikke elegant i min verden.

İmage

/Mads

Nej, alt for store tænder!

/
Kristen
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Det kan også gå helt galt Icon_rolleyes Det er sgu ikke elegant i min verden.

İmage

/Mads

Jeg må indrømme jeg ikke kan se noget forkert,
elegant er måske ikke det rette ord.

Men jeg syntes det ser godt ud (også med hensyn til uret Icon_e_biggrin1 )
og respekt for at gå lidt uden for boxen. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
KlausM Skrev:Enig Mads. Min kone har et spinkelt håndled hvorfor jeg tror 34mm er passende.
Personligt synes jeg de 36mm Jespers kone har på håndledet tidligere i tråden er en anelse for meget.
Mvh
Klaus
Tja, smag og behag! Hun er selv ovenud lykkelig og jeg har over flere omgange anbefalet hende at købe et 14060, men det synes hun dog er for stort/maskulint.
Hun har sjovt nok også et perlemors Speedmaster med hvid rem som Kims kone, og det er jo faktisk større end Datejusten... som sagt, smag og behag!
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)