Nyt ur
Slettegaard Skrev:........... Bemærk at den inderste del af viserne er malet sorte, (som skiven) det ser nærmest ud som om viserne svæver..........

İmage

Præcis som det var tilfældet som på den allerførste ref. 1655 - så det er ikke nogen nyskabelse! Icon_e_wink

Det burde kunne anes på min avatar men ellers kan jeg godt få taget et closeup eller finde et billede jeg kan beskære så det kan ses.

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Sub'erman Skrev:Har den så federe visere end den nye sub?
Der bliver jeg dig svar skyldig. Til gengæld kan jeg oplyse, at der 21 mm mellem hornene (20 mm på Sub), det vil sige, at lænken er lidt bredere end på Sub'en. Derfor fremstår Explorer II ikke med overdimensionerede horn, nu hvor kassen er større.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Hedegaard Skrev:Det bliver kaldt "phantom hands" så vidt jeg lige kan huske...

- Og tillykke med klokken Icon_cool
Tak skal du have Simon Icon_e_biggrin1

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Peter Skrev:Hej Lars

Tillykke med din nye klokke den er og bliver bare fed, men jeg anede intet om at jeg var skyld i at du skulle skifte ur, men så er det jo ikke første gang, men vist nok tredje gang. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
Tak skal du have Peter og jeg er HELT enig, den er super fed. Og ja du har en vis indflydelse på mine urvalg må man sige Icon_e_biggrin1.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
gmt-geek Skrev:Præcis som det var tilfældet som på den allerførste ref. 1655 - så det er ikke nogen nyskabelse! Icon_e_wink

Vh. Jon
Nej, det er jeg klar over. Det er nu fedt, når de fører gammelt Rolex DNA videre på nye udgaver af modellen synes jeg.

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Slettegaard Skrev:
gmt-geek Skrev:Præcis som det var tilfældet som på den allerførste ref. 1655 - så det er ikke nogen nyskabelse! Icon_e_wink

Vh. Jon
Nej, det er jeg klar over. Det er nu fedt, når de fører gammelt Rolex DNA videre på nye udgaver af modellen synes jeg.

Year - er helt enig!

Det er også kun et spørgsmål om tid før jeg selv hiver den nye hjem med sort skive! Icon_cool

Den har stået højt på min liste længe så jeg kan skifte ml. den gamle og den nye! Icon_e_wink

- Problemet er bare at der hele tiden liiiiiiiige er kommet et andet ur i vejen men det skal nok ske i 2013!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)