Omega Speedmaster Chronograph Moon Phase
Hej alle,

Tak for gode input og tak for de pæne ord! Spændende beretning om markederne i Thailand, Kim - lyder som et sandt mareridt for rettighedshaverne Icon_e_wink

Jeg havde egentlig tænkt, at jeg ville købe uret fysisk hos en autoriseret forhandler - af hensyn til eventuelle reklamationer etc. - men den service jeg fik hos Klarlund, da jeg ville høre nærmere om uret, var mildt sagt ikke særlig fantastisk. I stedet besluttede jeg mig for at anvende urværket.dk og samtidig spare et par håndører Icon_clap
Svar
Hej Mikkell,

Tillykke med uret.

Pudsigt nok havde jeg samme oplevelse, da jeg i sin tid skulle anskaffe mig "det første rigtige ur" - forøvrigt selvsamme som dit (Det fortrydet du ikke).

Fik en mildest talt dårlig service ved en forhandler i Aarhus, som nærmest syntes, at det var uoverkommeligt besværligt, at jeg gerne ville have uret i hænderne inden køb - det var jo placeret i udstillingsvinduet!?

Endte med at købe ved Timetowatch, hvor såvel service som viden var væsentligt over hvad ovenstående oplevelse formåede at præstere.

Nyd uret!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)