Nu igen Nicolai !
Det er det jeg, siger,det kommer an på øjnene der læser, at i misfortolker den, må stå for jeres egen regning. steensbjerg du tager det lidt ilde op, jeg hentyder mest til at han dømmer alle herinde over en kamp THAT IT...!

Og at kritisere en artikel er ikke det samme, som at kritisere en person,og det gør jeg på ingen måde.
KimT Skrev:
Stensbjerg Skrev:jeg har læst den 2 gange Kim og jeg har forstået det der bliver skrevet og hentydet.
Fair nok at vi ikke læser det samme. Faktisk har jeg selv skrevet tidligere i tråden at Rodney er en flink fyr.
Jeg har jo mødt manden en del gange og jeg har også drukket tæt en hel nat med ham, hvilket var rigtigt hyggeligt Icon_drinks
(du ved det, du var der selv)

Men det ændrer ikke på at jeg synes at han formulerer sig uhensigtsmæssigt på fora og at jeg mener manden har en trist indgangsvinkel til andre mennesker i urverdenen.
Men fred være med det, som jeg har nævnt flere gange er han en flink fyr, bare MEGET anderledes end mig Icon_e_wink

P.s. Jeg har selv været en del af denne tråd, men lad os i fællesskab sørge for at vi ikke "sviner" folk unødigt/uberettiget til Icon_e_wink

Jeg er helt enig i hvad du skriver kim,der er ingen der vil give nogen en "sviner"
Vil også godt pointere at jeg intet har imod personen Rodney, og har også været til et par urtræf med ham med positivt udfald. Jeg er bare uenig i holdningerne, og lige som han har lov at ytre sig, har vi andre også lov til at modsætte os. Der hvor jeg mener hans holdninger kan blive lidt skelsættende er, at han i sin formulering får det til at lyde som om det han skriver er fakta, og ikke blot hans udokumenterede meninger. Han skriver aldrig "Jeg tror..." eller "jeg syntes...", men konsekvent i fakta-sprog som "...som de rigtige ur-samlere ved..." og "...som det kan læses i de seriøse ur-magasiner/bøger", hvor den uvidende læser let kan føle det der skrives er baseret på veldokumenterede fakta. Det virker derfor meget overbevisende i sit udtryk. Det er god retorik, hvis man ønsker at virke overbevisende, men farligt hvis læseren ikke æder alt råt. Når man som læser så efterlyser dokumentation for disse udmeldinger, viser det sig ofte, at være udokumenterbare personlige holdninger, der ligger til grund. Nok derfor han tit er kommet på kant med mange af de mere erfarne forummedlemmer, der kan skelne snot fra skæg (læs: holdninger fra fakta) Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Det er stadig mig en gåde at der er nogen der gider forsvare ham. Her taler jeg om den skrivende willy og ikke personen Rodney. Se bare de tre låste tråde på vintageure inden for den seneste uge samt en undskyldning. Hvad er det for noget Icon_e_confused
Det der er det helt store problem her er den totale mangel på empati og situationsfornemmelse og så de utallige løgne om utallige reviews og indlæg han påstår han har lavet.
Mvh
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
KlausM Skrev:Det er stadig mig en gåde at der er nogen der gider forsvare ham. Her taler jeg om den skrivende willy og ikke personen Rodney. Se bare de tre låste tråde på vintageure inden for den seneste uge samt en undskyldning. Hvad er det for noget Icon_e_confused
Det der er det helt store problem her er den totale mangel på empati og situationsfornemmelse og så de utallige løgne om utallige reviews og indlæg han påstår han har lavet.
Mvh
Mvh
Klaus

Icon_+1

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
KlausM Skrev:Det er stadig mig en gåde at der er nogen der gider forsvare ham. Her taler jeg om den skrivende willy og ikke personen Rodney. Se bare de tre låste tråde på vintageure inden for den seneste uge samt en undskyldning. Hvad er det for noget Icon_e_confused
Mvh
Mvh
Klaus
Icon_+1
İmage
Så gutter, kan vi ikke blive enige om at der ikke er grund til at fortsætte denne snak om willy.
Det er fint med meninger om hans meninger, men kan vi ikke lade den ligge nu ?

Jeg synes ikke det er relevant at fortsætte med at tage stilling til hans måde at gøre tingene på, især da han ikke er aktiv herinde.
Reglerne på forummet siger ingen personlige angreb - dette bør også gælde folk som ikke deltager herinde Icon_e_wink

Så lad os koncentrere os om det relevante......nemlig urene Icon_e_biggrin1
På forhånd tak for forståelse Icon_razz
Jeg kan ikke forstå hvorfor der bliver pisket sådan en stemning op.

Jeg synes artiklen er helt fin og kan ikke se at Rodney/Willy eller Nikolai på nogen måder går over stregen i den nævnte artikel.

At man skal være på vagt overfor råd givet af folk med kommercielle interesser er jo ikke noget nyt og at hævde at Rolex bliver drevet som en forretning rydder vel heller ikke forsider.
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
jkjaers Skrev:Jeg kan ikke forstå hvorfor der bliver pisket sådan en stemning op.
Jeg synes artiklen er helt fin og kan ikke se at Rodney/Willy eller Nikolai på nogen måder går over stregen i den nævnte artikel.
At man skal være på vagt overfor råd givet af folk med kommercielle interesser er jo ikke noget nyt og at hævde at Rolex bliver drevet som en forretning rydder vel heller ikke forsider.
Og med den synes jeg vi skal stoppe tråden og komme tilbage til urene......

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)