Jeg er blevet snydt gennem mange år
Claus Tukjær Skrev:
Sociologen Skrev:Gad vide hvordan "den vil holde i retten", hvis man svømmer med sit 150k AP, som så tager vand i, og skal gennem en dyr reparation?
God fornøjelse med at bevise at det ikke er en brugerfejl/selvforskyldt fejl..... Har man glemt at skrue kronen ind - heliumventilen (manuel) ?
Ja det tror jeg man kan glemme med mindre de tager det på konduite og venlighedskontoen og lige har trykprøvet. Var kronen skruet ind? - trak man det ved fejl op ude i vandet - (og med kronografer, aktiverede man trykknapper) - og hvad ved jeg.
Jeg har dykket en del, og desværre også ind imellem moret mig med at tage lidt vintage ud - ikke til flaskedykning, men sjov i havet - og jeg har mistet 3 ure på kontoen, selv om de året inden holdt helt tætte.
Det ene lagde jeg til tørre - dukkede bare lidt - på en radiator, men saltvand og urværker har det med at gå i forbindelse, så NO GO (holdt for sjov skyld øje med skive og visere et år efter - det var godt nok tørt og stod helt bumstille - men himmel hvor så det ud.
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)