Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Har mistet min oplader til min MacBook 13,3.
Apple anbefaler( sjovt nok ) at jeg køber en ny Appleoplader på 60 watt. De siger, at 45watt eller 90 watt opladerene kan skade mit batteri??
Derfor:
Kan det passe at jeg kun bør bruge 60 watt oplader?
Er der et godt sted at købe en sådan eller tilsvarende? Apples egen koster 799,-
Mvh
SK
Btw: har du en oplader du ikke bruger eller har brug for, som bare flyder/fylder i skrivebordsskuffen på PB mig bare!!
•
Svar: 135
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hvis spændingen er den samme på de andre opladerer du har kig på, så burde der ikke ske noget ved at bruge den på 45W. Udover det vil tage længere tid at lade dit batteri.
Dog skal du passe meget på med den på 90W, da den kan overophede dit batteri.
Det skal lige siges at dette kun er min overbevisning udfra det oplysninger jeg har fået, så hvis jeg skal give et mere uddybende svar skal jeg have lidt mere info
Ofte kan du finde billige kopier fra Kina eksempelvis på dealextreme.com
•
Svar: 1,514
Tråde: 102
Modtaget Likes: 31 i 22 svar
Givet Likes: 38
Tak for svar.
Har brugt dealextreme mange gange. For en uge siden fik jeg en CF- kortlæser til iPad for 60 leveret. Men den var bestilt i Juli. Normalt tager det ca tre uger med gratis fragt. Så længe kan jeg altså ikke vente på en oplader...
•
Svar: 135
Tråde: 3
Ja der er lidt leveringstid, så kan godt se problematikken.
Kender dog desværre ikke lige nogle steder hvor de kan købes billigt.
Mit bedstebud ville være dba, guloggratis eller andre af den type sider, hvis den altså må være brugt.
•
Svar: 339
Tråde: 25
ift almindelig regler for strøm ,skulle der ikke være noget problem i at bruge en 45 oplader ,udober den længere ladetid.
1 90er kan der (i teorien ) være problemer med.
•