AstroAvia ?
Jeg har kig på et AstroAvia ur (tysk mærke) - synes de ser meget smarte ud, god pris - men kender ikke finish.
Link: http://www.astroavia-watch.com/epages/As...ID=3067099
review: http://watchspace.wordpress.com/2010/03/03/astroavia/

Det er jo ikke et high tech ur med flot og avanceret mekanik - og det er heller ikke det jeg er ude efter.
Uret skal bare bruges som en slags hverdags ur, som tages med til havearbejde og andet "groft" der hjemme.
Modellen jeg kigger på (Tricolour) benytter et OS80 værk fra Citizen - hvilket vel er OK

Junkers har jeg set på - men synes dette frister pga. design, features (Alarm) og prinsen på knap 1200 kan ikke afskrække når det er inkl både læder og metallænke.

Spørgsmål: Kender nogen dette mærke, og hvordan kvaliteten af dem er ?
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
Svar
I would not buy one of these watches . Just another pop up watch brand . If i was you i would look for a good quality brand , such as Glycine - Seiko - Citizen for example . There are quite a few well known brands that make good quality watches at low prices . And you can buy a much better quality watch if you buy a used watch .
Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Tiltaler heller ikke mig. Men jeg kender ikke mærket.
Svar
Claus Tukjær Skrev:Tiltaler heller ikke mig. Men jeg kender ikke mærket.

En skam dit "Forsvaret" er ved at blive solgt ... men det havde nok også været en skam at bruge det til have arbejde og lignende hvor det vil få flere ridser og skrammer
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
Svar
Jeg har haft et par af urene og ikke noget at udsætte som sådan, men ville nok følge Willy's råd om Citizen eller Seiko Icon_e_wink

Vh. MIchael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Du kunne også kigge på Pilotur.dk hvis du er til den type ure.

Kender ikke mærket andet end det er dansk
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)