19-04-2012, 04:43 PM
Ivan, Jesper og Michael... Tak for de positive tilkendegivelser. Det er rart at høre at billederne vil blive savnet
|
Show me yours and i will show you mine.
|
|
19-04-2012, 04:43 PM
Ivan, Jesper og Michael... Tak for de positive tilkendegivelser. Det er rart at høre at billederne vil blive savnet
19-04-2012, 05:52 PM
Dem har jeg heller ikke kunne finde i denne tråd
jeg kan kun læse mig frem til at folk respekterer hinandens synspunkter,samt at man er OK med at vi bruger forummet lidt forskelligt er det nu at øffe (mener det er et utrolig dårlig ordvalg i en tråd der aldrig har været andet end respekt fuld) Vi er bare uenig OK der er jo ingen der har bedt nogen om at slette noget samt sagt at noget generer dem,det er vist lidt vigtigt at holde fast i. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
19-04-2012, 06:10 PM
Lad os lukke den her. Alle har vist forstået hvad Rodney mener, og her er næppe mere at hente
19-04-2012, 06:33 PM
I think it is a good discussion between us all.It is good to see everyones point of view.Claus seems to have been singled out.So i will say i have the greatest respect for him and his contribution to the danish watch world.He takes fantastic pictures and shows us many types of watches life would be boring without people like him.Kim as always said from day one that it is ok to sell watches on this forum.And that helps to make this forum intresting for many.But at the same time we want to be a serious debate forum.As i see it we have to try and seperate watches for sale and watches for debate.I sometimes feel quite bad when i critizise one of the watches Claus has for sale.I do not wish in anyway to make it harder for him to sell a watch.But even though i like him i cannot write something i do not believe in.So maybe a sales section would be a good idea with a no debate rule on it.I think it could be very intresting. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
19-04-2012, 06:57 PM
Som tidligere nævnt finder jeg ingen problemer i at folk viser billeder af ure der er til salg.
Selvfølgelig må man forvente at når man poster billeder på et åbent/offentligt forum, så kan man få kommentarer der går begge veje. Men jeg mindes ikke at det er blevet taget ilde op på noget tidspunkt. Men igen.......... Min (Urdebatten.dk) holdning er at reklamer er ok, og som nævnt tidligere i tråden af andre, så er det selvfølgelig vigtigt at folk kan genkende de brugere der lever af det. Men det er jo også nævnt at der vist ikke er nogen tvivl om hvem der er profesionelle, da de alle har bannere i deres signaturer, samt logo som avatar. Skal vi ikke sige at argurmenterne er hørt, vendt og drejet og så lade den ligge her. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
20-04-2012, 04:25 AM
Hej
Nu er jeg en af de få der ikke kan finde ud af at lægge billeder ind, men mon ikke jeg lærer det engang, jeg vil ihvertfald komme til at savne Claus Tukjærs billeder som altid er supergode, og sommetider i vand eller på stranden, så jeg synes at Claus skal fortsætte det det gode og store arbejde med at lægge billeder ind. MVH Peter |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|