Svar: 4,381
Tråde: 276
Modtaget Likes: 3,101 i 1,070 svar
Givet Likes: 2,254
Helt enig Smilla - og da jeg selv bor i Viborg, så er det jo en no brainer.
Jeg har tidligere brugt ham til rep af et par ure, men var ikke klar over at der også var et egentligt urmagerværksted.
Helt klart et værksted, jeg vil støtte
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 24
Tråde: 0
Modtaget Likes: 41 i 19 svar
Givet Likes: 78
Du må derind en dag , butikken er indrettet så der er et lille værksted man kan se ind i
Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar: 4,381
Tråde: 276
Modtaget Likes: 3,101 i 1,070 svar
Givet Likes: 2,254
Det bliver jeg helt klart nødt til - ironisk nok var jeg derinde for en uges tid siden, idet jeg har et par JDM ure og ville høre til om de kunne fixe et mindre problem med gummiforseglingen ved kronen på mit Citizen NB1050-59E.
Talte med en venlig dame i den meget juletravle butik, der forsikrede at det kunne de godt - jeg tænkte dog ikke på at se mig nærmere omkring. Kendte butikken fra deres tidligere adresse, men den nye butik er noget større.
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 24
Tråde: 0
Modtaget Likes: 41 i 19 svar
Givet Likes: 78
(23-12-2023, 12:19 PM)pbr Skrev: Det bliver jeg helt klart nødt til - ironisk nok var jeg derinde for en uges tid siden, idet jeg har et par JDM ure og ville høre til om de kunne fixe et mindre problem med gummiforseglingen ved kronen på mit Citizen NB1050-59E.
Talte med en venlig dame i den meget juletravle butik, der forsikrede at det kunne de godt - jeg tænkte dog ikke på at se mig nærmere omkring. Kendte butikken fra deres tidligere adresse, men den nye butik er noget større.
Vil helt klart mene det er er bud når de er forbi juletiden
Har selv haft held med flere ure.
Sent from my iPhone using Tapatalk
•