24-05-2023, 05:46 PM
Has anyone on this site any experience of buying from ABP ?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
ABP Paris watch straps
|
24-05-2023, 05:46 PM
Has anyone on this site any experience of buying from ABP ?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
24-05-2023, 10:17 PM
Hej Willy
Jeg har handlet der flere gange og besøgt butikken i Paris. De remme jeg har købt har været i super kvalitet. Når jeg skal have nye bliver det derfra. Jeg har også handlet med Camille Fournet i Paris, laver remme for bl.a. JLC kan også anbefales Sent from my iPhone using Tapatalk Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
25-05-2023, 07:18 PM
(24-05-2023, 10:17 PM)HG Skrev: Hej Willy Thank you Henrik - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
06-07-2023, 10:18 AM
Jeg ved ikke om du har købt endnu, men jeg har ret forskellig erfaring med ABP. Deres standard remme er super kvalitet og dem har jeg været glade for Jeg har ret dårlig erfaring med at få dem til at lave helt custom remme til mig, begge jeg har fået lavet har været af ret ringe kvalitet og jeg vil ikke købe en custom rem fra dem igen.
Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
06-07-2023, 05:11 PM
I just got a custom made shiny Aligator strap with red stitching from them,the quality is fantastic.
It was also a fantastic price - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
06-07-2023, 08:30 PM
Selv med god fantasi er et billede at foretrække.
Må vi se et billede af remmen og måske med vedhængt ur? / Kristen |
« Næst ældste | Næst nyeste »
|