ABP Paris watch straps
Has anyone on this site any experience of buying from ABP ?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Hej Willy

Jeg har handlet der flere gange og besøgt butikken i Paris.
De remme jeg har købt har været i super kvalitet.
Når jeg skal have nye bliver det derfra.
Jeg har også handlet med Camille Fournet i Paris, laver remme for bl.a. JLC kan også anbefales

Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • willy
Svar
(24-05-2023, 10:17 PM)HG Skrev: Hej Willy

Jeg har handlet der flere gange og besøgt butikken i Paris.
De remme jeg har købt har været i super kvalitet.
Når jeg skal have nye bliver det derfra.
Jeg har også handlet med Camille Fournet i Paris, laver remme for bl.a.  JLC kan også anbefales

Sent from my iPhone using Tapatalk

Thank you Henrik Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Jeg ved ikke om du har købt endnu, men jeg har ret forskellig erfaring med ABP. Deres standard remme er super kvalitet og dem har jeg været glade for Jeg har ret dårlig erfaring med at få dem til at lave helt custom remme til mig, begge jeg har fået lavet har været af ret ringe kvalitet og jeg vil ikke købe en custom rem fra dem igen.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
Svar
I just got a custom made shiny Aligator strap with red stitching from them,the quality is fantastic.
It was also a fantastic price Icon_smil
Svar
Selv med god fantasi er et billede at foretrække.
Må vi se et billede af remmen og måske med vedhængt ur?
/
Kristen
[-]
  • willy
Svar
I never learned how to put pictures on this blogg.It never interested me so much.
Maybe its about time i did Icon_smil
Svar
Ja!
/
Kristen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)