Svar: 1,937
Tråde: 101
Modtaget Likes: 408 i 207 svar
Givet Likes: 110
(21-07-2022, 12:00 PM)pbr Skrev: skal det være guld, så skal det ligne GULD………… “if not, whats the point” !?
Jeg er ikke
helt enig Peter. Jeg ville umådeligt gerne have en 116619 med den klare blå skive og krans. Så underspillet, og
kun kendere ved, det ikke bare er stål.
/Bjørn
Svar: 4,381
Tråde: 276
Modtaget Likes: 3,101 i 1,070 svar
Givet Likes: 2,254
Enig i, at hvidguld er i en klasse for sig selv …….. jeg har aldrig ejet et og kun “håndteret” ganske få - men jeg synes bare at jeg så hellere vil have stål !
Skal det være guld, så skal det være gult
Men sådan er vi jo så forskellige - det er smag og behag og individuelt
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,746
@Bjørn: Mange tak - jeg har smidt en lille video over i dagens ur - jeg kan dog ikke få linket til at virke ordentligt, men hvis du kopierer det eller højreklikker -> Åbn i ny fane/vindue, så virker det. Der kan du se låsen :-) Link:
https://youtube.com/shorts/a2yUZq05QvY?feature=share
Mht. hvidguld vs. gult/rose guld, så kommer det for mig også lidt an på uret. Hvis jeg f.eks. skulle have et Day Date, så blev det nok i hvidguld (med grøn skive) - lænken er et smykke i sig selv og den riflede lynetten "råber" også lidt (på en god måde). Derfor ville det være for bling til mig i gult/rose gold.
Mit nye Yatch Master derimod er lidt mere diskret med en sort keramisk lynette og sort, mat Oysterflex lænke, der også er rimelig diskret - så synes jeg personligt godt uret må "råbe" lidt mere (og være i gult eller rose guld) :-)
Jeg har også prøvet den blå Sub i hvidguld og damn, den er tung og rigtig dejligt underspillet. Sådan en kunne jeg også godt tænke mig engang (hvis jeg vandt i Lotto) :-)
Svar: 85
Tråde: 2
Modtaget Likes: 318 i 64 svar
Givet Likes: 115
•
Svar: 85
Tråde: 2
Modtaget Likes: 318 i 64 svar
Givet Likes: 115
Kæmpe tillykke med det smukke og sporty ur!
Mega flot, combo af klassisk guld (YG) og sort holder virkeligt. Jeg har lige prøvet uret i Nice Frankrig; AD fyldt med ure, og intet som intet er til salg. Fuld range fra OP31 til DD platin nye lynette
Sent from my iPad using Tapatalk