Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Også pænt goddag til dig og et stort tillykke med dit nye ur, som er en rigtig klassiker :-)
•
Svar: 60
Tråde: 1
Modtaget Likes: 30 i 21 svar
Givet Likes: 81
Velkommen til forummet
Tillykke med dit nye ur, en ægte klassiker
•
Svar: 4
Tråde: 2
Modtaget Likes: 16 i 2 svar
Givet Likes: 0
Tak for alle jeres søde hilsner.
Jeg må nok indrømme, at jeg er “ramt” og tilstanden er kronisk
Er helt sikker på, at det ikke bliver det sidste ur. Det er en dyr hobby - men en meget fascinerende bedrift. Jeg har nogle drømme, som med tiden må gå i opfyldelse - det kunne meget vel være et dresswatch fra Patek Philippe og Vacheron Constantin. Men andre mekaniske vidundere kan i mellemtiden også komme på tale. Nu er jeg som nævnt kronisk ramt.
Og en kæmpe ros til Klarlund, som på fortrinlig vis gjorde mit første køb til en god oplevelse.
Jeg vil mægtig gerne sende et billede af min første erhvervelse. Men jeg kan ærligt talt ikke lige finde ud af, hvordan jeg uploader et billede(?). Måske én af jer kan være behjælpelige.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hvis du er på fra en pc, er det lidt omstændigt (første gang) og kræver brug af en hostingservice. Jeg kan godt lide Imgur.com som også er gratis.
Se mere her
http://urdebatten.dk/showthread.php?tid=81718
Alternativt er en noget nemmere løsning at downloade app'en Tapatalk på en IPad, tablet eller smartphone. Når du først har den, er det rigtig nemt at både bruge forummet og uploade billeder.
Svar: 822
Tråde: 12
Modtaget Likes: 761 i 391 svar
Givet Likes: 3,153
Tillykke med dit nye ur. Ret så solid start (for at lave en vanlig jysk underdrivelse)
Som Kim skriver, er Tapatalk klart det nemmeste hvis man lige skal nappe et wristshot - og det skal man da, når der er nyt hardware på håndleddet!
•
Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,746
Stort tillykke herfra og smid gerne et par billeder
•
Svar: 4
Tråde: 2
Modtaget Likes: 16 i 2 svar
Givet Likes: 0
Mange tak for hjælpen med at uploade billeder.
Selvfølgelig skal I have et billede af min erhvervelse...
• 116520, Emancipator, Jens, JJG, KimT, Larsb, Madeno1, MichaelA, millan renatus, onkeldunkel, pbr, tg