Brug for råd ang. Byttehandel!
Hej alle,

Jeg er brandt mig varm på Datejust 41 ref:126334!
Jeg muligheden for et bytte med mit SUB LV 116610 som pt. Er til service hos Klarlund.
Jeg har detsværre ikke råd til at købe et DJ!
I jeres kyndige øjne, er det et bytte i ville lave (jeg ved godt, at det er subjektiv)
Det skal lige siges at, DJ’en er sprit ny, med plastik på. Den kommer med Rhodium skive,
jeg havde enligt planlagt en blå, men jeg tá til Klarlund og prøver Rhodium udgaven.

PS. DJ’en sidder på en Jubilee bracelet.

Mvh,
Wheels
Svar
Jeg ville nok aldrig bytte et tool ur til et dress ur. Det ville nok kede mig i længden.
Tror nok sub'en er nemmer at sælge og holder prisen bedre end ds men det hele kommer selvfølgelig an på hvor glad du er for submarinen i sidste ende.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Sælgeren af Datejust tror ikke at det kan være rigtigt når der melder én som vil bytte en sub til hans, absolut god men ak så kedelige Datejust. Hvis vi skulle bruge de der pokkers bil analoger, svarer situationen for det at du har en lidt brugt Mercedes sportsmodel du vil bytte med en ny Berlingo...

Men, i sidste ende er det jo dit ur og du bestemmer...

Vh. John

(14-11-2017, 11:15 PM)jazzman Skrev: Jeg ville nok aldrig bytte et tool ur til et dress ur. Det ville nok kede mig i længden.
Tror nok sub'en er nemmer at sælge og holder prisen bedre end ds men det hele kommer selvfølgelig an på hvor glad du er for submarinen i sidste ende.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Jeg vil sige at økonomisk er det ikke en god handel, men jeg synes at sub har kun få muligheder og er ikke "fantasifulde". Med en datejust er der masser af muligheder med flotte skiver.

Men man kan jo også beholde sub og så finde et andet super pænt dressur, som er en del billigere end en nyt datejust.
Svar
Hej alle.

Tak for jeres svar! Jeg kan godt se jeg har noget at tænke over!?
Wheels.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)