TV abonnementer - streaming
Hej

Hvordan ser I tv? 
Jeg har Yousee med sports kanalerne og det koster en halv formue, sådan ca 439 k om måneden.

Jeg har kigget på noget Viaplay sport streaming og boxer bland selv, til nogle få tv kanaler, men det ender op i samme prislag. Ja faktisk lige 10-20 kr mere.

Hvordan ser I tv? 
Findes der andre, evt. udenlandske streaming metoder?
Svar
Samme her! Skal reelt kun bruge Formel 1 i det halve år det kører. Resten af tiden er det slukket :D
Så hvis noget er smartere, så er jeg med på samme tip.

Sent from my MI MAX 2 using Tapatalk
Svar
(19-10-2017, 09:32 AM)KristianK Skrev: Samme her! Skal reelt kun bruge Formel 1 i det halve år det kører. Resten af tiden er det slukket :D

Så er Boxer tv - bland selv vel det rette for dig?
70 kr + den / de kanaler som du vælger
Svar
(19-10-2017, 09:32 AM)KristianK Skrev: Samme her! Skal reelt kun bruge Formel 1 i det halve år det kører. Resten af tiden er det slukket :D

Så er Boxer tv - bland selv vel det rette for dig?
70 kr + den / de kanaler som du vælger

Men ja, jeg vil jo gerne se CL, formel 1, cykling og fodbold landskampe, det er ikke nemt = gratis ! Icon_head
Svar
Jeg betaler også for et hav af kanaler hos yousee, som jeg aldrig ser og jeg bor for langt væk fra senderen til boxer. Og yousee ejer fiberen ude i vejen, så hvordan tror i konkurrencen er? Der mangler i den grad en TV/streaming leverandør, som ikke er hægtet op på internet leverandøren.

/Bjørn
Svar
(20-10-2017, 12:25 AM)bjorn_e58 Skrev: Jeg betaler også for et hav af kanaler hos yousee, som jeg aldrig ser og jeg bor for langt væk fra senderen til boxer. Og yousee ejer fiberen ude i vejen, så hvordan tror i konkurrencen er? Der mangler i den grad en TV/streaming leverandør, som ikke er hægtet op på internet leverandøren.

/Bjørn

Jeg har fullrate - De bruger telefonstikket og er ret billige!
Svar
Men så har du ikke hurtigt Internet, vel? Mit er 40/10 og latency på under 10ms til de nærmeste steder.
Svar
(25-10-2017, 11:58 PM)bjorn_e58 Skrev: Men så har du ikke hurtigt Internet, vel? Mit er 40/10 og latency på under 10ms til de nærmeste steder.

Det er en 50/10 linie. Når jeg pinger forskellige hjemmesider, ligger jeg med en ms fra 4 til 9.

Vi betaler små 500 om måneden, for diverse kanaler, sportspakken og internet - Vi har endnu ikke oplevet problemer.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)