08-09-2016, 08:25 PM
Kender I det når man prøver et ur, inden da har man kigget på det og læst om det på nettet, som vi gør en gang i mellem...
Så en dag imens man er ude med familien, i et shopping center eller andet og passerer en ur forretning, de har tilfældigvis lige det ur man har kigget på, man spørger om man må prøve uret... og når man så endelig prøver det, og det sidder på ens håndled, ja så bliver man helt solgt!
Man kan ikke tænke på noget andet, når man kommer hjem er alle ens ure man ellers var så glad for ligepludselig ikke så interessante som de var engang.
Det skete for mig sidste uge, vi var i Fields og jeg skulle ind og få nyt batteri i min kones ur, imens jeg ventede så jeg så et Oris Carl Brashear limited edition (i bronze som jeg har en forkærlighed til).
Det jeg godt kan lide ved uret er følgende:
Det er i bronze! :D
Den flotte mørkeblå urskive.
Det let buede safir glas som bliver fladt på midten.
Den fede læder rem.
Det lidt vintage inspirerede look.
(Limited edition)
Jeg er ikke så vild med:
Prisen.
Vandtæt til 100m
Sent from my iPhone using Tapatalk

De havde egentlig også en ret fed udstilling...
Så en dag imens man er ude med familien, i et shopping center eller andet og passerer en ur forretning, de har tilfældigvis lige det ur man har kigget på, man spørger om man må prøve uret... og når man så endelig prøver det, og det sidder på ens håndled, ja så bliver man helt solgt!
Man kan ikke tænke på noget andet, når man kommer hjem er alle ens ure man ellers var så glad for ligepludselig ikke så interessante som de var engang.
Det skete for mig sidste uge, vi var i Fields og jeg skulle ind og få nyt batteri i min kones ur, imens jeg ventede så jeg så et Oris Carl Brashear limited edition (i bronze som jeg har en forkærlighed til).
Det jeg godt kan lide ved uret er følgende:
Det er i bronze! :D
Den flotte mørkeblå urskive.
Det let buede safir glas som bliver fladt på midten.
Den fede læder rem.
Det lidt vintage inspirerede look.
(Limited edition)
Jeg er ikke så vild med:
Prisen.
Vandtæt til 100m

De havde egentlig også en ret fed udstilling...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)