Dress-watch (max 4.000 kr)
#41
(24-04-2016, 09:37 PM)Manson Skrev: Men situationsfornemmelsen var måske ikke super skarp lige der. 

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk

Den fejler skam intet.

Når jeg kommenterer i tråden som jeg gør var det ikke et direkte svar til dig alene, men til alle i tråden. 

Men nu kan jeg godt "fornemme" på dig at du ikke har verdens bedste aften, så jeg skal nok lade være med at komme med flere "op med humøret"-kommentarer.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
#42


Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar
#43
(24-04-2016, 04:02 PM)Manson Skrev: Det har intet med pointe at gøre, men måden hvorpå man fremføre sit synspunkt!

Almindelig dannelse og pli vil nogen kalde det.

Men what ever, det manden selv rode med. Det er heldigvis ikke min hovedpine.

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Manson i was just giving you what i think is good advice.Half the fun of buying a new watch is looking for it.You could make it easier for the users on this site,if you found something you liked first.They have all used a lot of time and effort to try to help you,also on a previous thread.And then you thank them,in this way.They did not deserve this,and i think you should say sorry to them.And i will give you one more bit of advice.People are usually very helpfull ,if they can see you try to help yourself.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • pbr
Svar
#44
Du bedes lade denne ligge!
Jeg gider ikke bruge mere tid på det i hvert fald.

PS. Du skriver, at folk ikke fortjener dette.
Du er forhåbentlig klar over, at denne stemning skyldes min mening om din attitude.

Men igen, jeg gider ikke fortsætte denne ligegyldige diskussion.

// god dag.

Sendt fra min LG-D802 med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)