still possible to find a dream watch
http://www.dailymail.co.uk/news/article-...after.html
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det kan man kan kalde en god handel  Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Super cool handel :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg håber ikke at ham der solgte det for 10£ læser den artikel. Stakkels menneske.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Han var vel tilfreds med hvad han fik ellers havde han ikke sagt ja.

At han så ikke anede hvad han solgte har han lært the hard Way,
Det husker han at sørge for at han ved til næste gang. Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Must admit,if i had bought that watch,i would have given the guy i bought it from some of the money. Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
(27-03-2016, 04:20 PM)willy Skrev: Must admit,if i had bought that watch,i would have given the guy i bought it from some of the money. Icon_smil

Tror det er nemmere sagt end gjort. Faderen, som købte uret, er gået bort. Det er købt for 10-20 år siden, ved et "car boot sale" så ingen fast adresse. Beløbet er (formentlig) 10£, og hvor han har det tal fra, må guderne vide. 
Så forestil dig opslaget i avisen "Var det dig der solgte et gammelt ur, der ikke virkede, til min far for 10-20 år siden? Så kontakt mig venligst da jeg har x-antal £ til dig"
Historien lugter lidt, manden der fandt uret, ved kun at det blev købt for 10-20 år siden, et lidt vidt område, men han ved at det max er blevet købt for 10£? 
Håber at vedkommende der har købt uret, har gjort sit forarbejde. Der er en heftig debat, på paneristi, da der er dukket en del suspekte "vintage" Panerai ure frem, i takt med at mærket er blevet mere populært.
Men historien er, om ikke andet, god.
Kamstrup
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)