http://www.urvaerket.dk ?
Jeg har handlet der flere gange og alle gange har det været ok. Dog med den undtagelse at de leveringstider de angiver sjældent holder med mindre uret er en lagervare. Er det ikke det, kan der gå noget længere tid og det skal man være forberedt på.
Svar
(25-02-2016, 12:06 AM)KimT Skrev: Jeg har handlet der flere gange og alle gange har det været ok. Dog med den undtagelse at de leveringstider de angiver sjældent holder med mindre uret er en lagervare. Er det ikke det, kan der gå noget længere tid og det skal man være forberedt på.

Jeg har læst flere steder, at virksomheden kan være tung at danse med, hvis man sende uret retur eller på værksted.
Har du erfaring med dette?
Svar
Det har ikke været relevant for mig idet jeg ikke har haft problemer med nogle af urene, så det kan jeg ikke bidrage med erfaringer omkring.
Svar
Har du nogen erfaring med dette firma? Klockia.se

Uret er en smule dyrere derinde, 200-300 kr, men virksomheden har bedre karakterer på Trustpilot.
Svar
Nej
Svar
vedr: urvaerket.dk
Jeg kender flere, som har handlet der og alle har fået den vare de har bestilt.
Ofte er ventetiden lang og tit længere end annonceret.
Deres meget lave priser gør, at ventetiden accepteres.
Jeg har selv bestilt et IWC BP hos dem til en mega god pris. Jeg har ventet en måned nu og forventer at skulle vente 6-8 uger mere...
/SK
Svar
(25-02-2016, 03:37 PM)Suberman Skrev: vedr: urvaerket.dk
Jeg kender flere, som har handlet der og alle har fået den vare de har bestilt.
Ofte er ventetiden lang og tit længere end annonceret.
Deres meget lave priser gør, at ventetiden accepteres.
Jeg har selv bestilt et IWC BP hos dem til en mega god pris. Jeg har ventet en måned nu og forventer at skulle vente 6-8 uger mere...

Meget brugbart svar, tak.
Så vil jeg hellere betale 200-300 kr mere, og bestille uret via svenske klockia.se :)

Nogle af jer som har erfaring med dette firma?
Svar
Klockia.se er super. Ingen problemer med dem. Urvaerket har jeg hørt meget blandet om, men har ikke selv erfaringer med dem.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)