Nyt ur - prisklasse 3K - Tissot, Certina,..
Tillykke med urene.

Kom forsent til denne tråd til at kunne give input. Jeg ejer selv et Certina DS Caimano med sølv skive (quartz ur). Det er måske en smule klejnt med sine 38mm, men det er meget elegant.

İmage

Har dog selv kigget en del på mekaniske dressure, og jeg må nok sige at jeg selv er på vej over i noget Seiko SARB033 eller SDGM003.

Apropos Orient, så har de deres Star linje som er lidt bedre og dyrere, og der har de deres Orient Star Standard Date som jeg er lidt lun på også.

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
(09-01-2016, 01:12 AM)bcmb Skrev: (...)
Har dog selv kigget en del på mekaniske dressure, og jeg må nok sige at jeg selv er på vej over i noget Seiko SARB033 eller SDGM003.

Apropos Orient, så har de deres Star linje som er lidt bedre og dyrere, og der har de deres Orient Star Standard Date som jeg er lidt lun på også.

İmage

Seiko SARB'en har jeg også kigget på.
I mit prisleje laver Seiko fine ure.

Har ikke kigget på Orient Star serien.
Ser fin ud.
Svar
(09-01-2016, 01:37 AM)Jumme Skrev: Seiko SARB'en har jeg også kigget på.
I mit prisleje laver Seiko fine ure.

Har ikke kigget på Orient Star serien.
Ser fin ud.

De er også lige en tand dyrere, de ligger midt mellem SARB033 og SDGM003.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg ville bestemt gå efter quartzur og personligt synes jeg at den første og den sidste har en meget gammeldags look.
Men nogen er jo vilde med det :)

(09-01-2016, 09:06 AM)stenstrupigen Skrev: Jeg ville bestemt gå efter quartzur og personligt synes jeg at den første og den sidste har en meget gammeldags look.
Men nogen er jo vilde med det :)

Nåå. Så ikke at tråden var så lang :))
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)