Køb af ur på Chrono24
Hej Alle I kloge mennesker.

Jeg har forelsket mig I et ur på Chrono24. Det er en herre ved navn Rainer Schuster, som har et helt nyt Pam 423 til salg.

Hvad skal jeg være opmærksom på med betalinger, forsendelse, osv?  alle gode råd er velkommne :)

Det skal siges at det er mit første ordentlige ur jeg KRAFTIGT overvejer mig at anskaffe.

Er der noget jeg skal være obs. på vedr. modellen?

V.H. Søren Kanne
Svar
(23-11-2015, 03:30 PM)Kanne Skrev: Hej Alle I kloge mennesker.

Jeg har forelsket mig I et ur på Chrono24. Det er en herre ved navn Rainer Schuster, som har et helt nyt Pam 423 til salg.

Hvad skal jeg være opmærksom på med betalinger, forsendelse, osv?  alle gode råd er velkommne :)

Det skal siges at det er mit første ordentlige ur jeg KRAFTIGT overvejer mig at anskaffe.

Er der noget jeg skal være obs. på vedr. modellen?

V.H. Søren Kanne

Hej Søren

Jeg har faktisk for nylig handlet PAM 00562 med Rainer Schuster. Der var 100% service på hele vejen igennem, og han er utrolig kompetent mht. Panerai, idet han har arbejdet for netop Panerai i 12 år eller lign.
Jeg stillede ham en hel del spørgsmål undervejs i "forløbet", og han svarede hver gang meget konstruktivt og hurtigt.
Jeg kan på det varmeste anbefale ham, hvilket stemmer overens med de oplysninger som jeg fik fra andre på Danske Paneristi ;-)

Vh.
Morten F.
Svar
Hej Morten

Tak for svar.
Lavede du en bank overførsel til ham, og håbede på det bedste? ;)

Søren
Svar
Hej Søren

Skrev du ikke sammen med ham inden?
Tror ikke du behøver frygte noget som helst ;-)

Morten F.
Svar
Jo jo

Vi har skrevet sammen idag
Svar
Lækkert ur og Rainer har jeg ikke hørt andet end godt om. Det skal nok blive godt Icon_Up
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)