The near (?) revival of Jubilé bracelet
(25-11-2015, 12:20 AM)T.Hansen Skrev: Argh for dævlen den er lækker, det er bare spot on min smag :up:

Takker Tom!  Icon_Up

Og ja jeg er jo ikke den eneste med en svaghed for de blå skiver!  Icon_blink

Du må også snart få gjort noget ved en president/DJ - WG eller YG - eller lignende?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
(25-11-2015, 08:18 AM)gmt-geek Skrev:
(25-11-2015, 12:20 AM)T.Hansen Skrev: Argh for dævlen den er lækker, det er bare spot on min smag :up:

Takker Tom!  Icon_Up

Og ja jeg er jo ikke den eneste med en svaghed for de blå skiver!  Icon_blink

Du må også snart få gjort noget ved en president/DJ - WG eller YG - eller lignende?

Vh. Jon
Oh yes, en president guld/hvidguld eller platin står meget på ønskelisten :-)

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
(24-11-2015, 08:40 AM)gmt-geek Skrev: Jeg synes jubilee lænken den spiller max og ikke mindst som alternativ til oysterlænken!

Jeg har nogle stykker både i hel guld og i stål og de har det der helt specielle look og genskin i lys som gør den super flot - IMO!

vh. Jon
İmage

Hvad hedder det lille land hvor du er eneherskende diktator?  Icon_lol
Helguld - der går nok liiiige lidt tid før jeg er klar til det, men flot ur, det kan ikke diskuteres  Icon_Up

Kamstrup
[-]
  • peterkaa
Svar
(25-11-2015, 10:41 PM)Kamstrup Skrev: Hvad hedder det lille land hvor du er eneherskende diktator?  Icon_lol
Helguld - der går nok liiiige lidt tid før jeg er klar til det, men flot ur, det kan ikke diskuteres  Icon_Up

Kamstrup

Takker Jesper!  Icon_Up

Du er klar - du ved det bare ikke endnu!  Icon_sign

Du skal bare have et med den vildeste tyngde og evt. WG til at starte med for at det ikke bliver for flashy!!

Denne her WG sub - 116619LB - er for sindsyg - man føler næsten at man har et anker på armen så tung er den!

Så får du også prøvet noget Rolex... 

- Men billig er sådan en klokke jo så heller ikke....

vh. Jon

İmage
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)