Vostok-Europe 10 Års jubilæumsmodel
Stort 50 mm dykkerur med Seiko NE 88 colummwheelchronograph

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
Meget cool! De har faktisk et par fede modeller i Europe serien! Tillykke med det :-)

-whoa-
Svar
Big Grin 
(22-10-2015, 04:36 PM)whoa Skrev: Meget cool! De har faktisk et par fede modeller i Europe serien! Tillykke med det :-)

-whoa-

Af mikromærker synes jeg nok de har de fedeste ure. 179 forskellige modeller bygget over 13 - 14 grundmodeller.

Denne model af en del af Mriya serien. Det er det første urmærke som fik Seikos nye NE 88 værk i sig og sammenlignet med mit NBY Charlie (7750 værk) og Omega Chrono med 1164(7750 værk), er chronographen især ved reset silkeblød. Den russiske urmager har indstillet det godt. Det taber 1 sekund i døgnet.

50 mm er stort, men man vender sig til det  Icon_e_biggrin1
Svar
(22-10-2015, 06:20 PM)stenstrupigen Skrev: 50 mm er stort, men man vender sig til det  Icon_e_biggrin1

...og dog. Jeg tror jeg ville have svært ved det  Icon_e_biggrin1

(22-10-2015, 08:10 AM)stenstrupigen Skrev: İmage

Nu ved jeg du kan tåle kritik og jeg går ud fra det ikke er dit ur, men et du sælger, så du får lige lidt her Icon_blink

Det havde efter min mening klædt det ikke at have glasbagkasse når værket nu er så lille ifht. kassen. Det ser altså helt tosset ud Icon_e_confused
Svar
(22-10-2015, 06:38 PM)KimT Skrev:
(22-10-2015, 06:20 PM)stenstrupigen Skrev: 50 mm er stort, men man vender sig til det  Icon_e_biggrin1

...og dog. Jeg tror jeg ville have svært ved det  Icon_e_biggrin1

(22-10-2015, 08:10 AM)stenstrupigen Skrev: İmage

Nu ved jeg du kan tåle kritik og jeg går ud fra det ikke er dit ur, men et du sælger, så du får lige lidt her Icon_blink

Det havde efter min mening klædt det ikke at have glasbagkasse når værket nu er så lille ifht. kassen. Det ser altså helt tosset ud Icon_e_confused

Det er mit eget, men jeg sælger det også. Jeg ville normalt heller ikke have 50 mm, men har nu 2 Vostok-Europe på 50 mm. Et analog/digital og det andet det viste. Men da jeg også har u-boat på 53 mm, går det nok :)

Hvis man kun skulle have ét ur ville jeg måske nøjes med 43 - 46 mm, men eftersom nærmest alle her har 2 + ure, everything goes. De fleste ville kunne bære det, og størrelsen tænker man ikke meget over efter et stykke tid og bærekomforten er god.

Mht værket og kassens størrelse har jeg egentlig aldrig tænkt over det, men kan godt se det lidt nu du siger det. Men værket kikker man jo kun meget lidt på og det interessante er balancens bevægelser og rotoren, og de 2 ting tager fokus væk fra alt andet.
[-]
  • whoa
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)