U-boat på Uhrmageriet
http://www.uhrmageriet.dk/u-boat_ure/

Uhrmageriet i Århus er begyndt at sælge u-boat. Hvis jeg var blevet bedt om i går at gætte hvilket næste nye mærke på Uhrmageriet ville blive, er jeg ret sikker på at jeg ikke havde gættet rigtig.

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
İmage

Det samme er Klitgaard i Aalborg. Det er et mærke jeg med garanti aldrig falder for :d

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg er konservativ og har det lidt anstrengt med mærket, men det virker til at de overordnet gør det meget godt og jeg støder jævnligt på folk som finder mærket tiltrækkende.
Svar
Der er mange som finder dette mærke underlig og ville aldrig bruge de penge på et designer ur, men jeg er helt klart kæmpe fan af mærket og det bliver jeg nødt til at stå ved. Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Ja de har nu heller aldrig fanget mig :-) men fedt der er mærker der går lidt til siden ;-)

-whoa-
Svar
Jo, forfriskende med noget der er anderledes, men de er vist heller ikke noget for mig. Har kun set billeder før, og prisen overraskede mig - de er noget dyrere end jeg troede. Er der kunder til så specielle ure til de priser i Århus og Ålborg?

Svar
(20-10-2015, 09:56 PM)Daniel Skrev: Jo, forfriskende med noget der er anderledes, men de er vist heller ikke noget for mig. Har kun set billeder før, og prisen overraskede mig - de er noget dyrere end jeg troede. Er der kunder til så specielle ure til de priser i Århus og Ålborg?

Hvis der er i Aalborg, så er der en hemmelig forsamling af nørder jeg ikke har hørt om !!

Sent from my iPhone using Tapatalk
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(20-10-2015, 09:56 PM)Daniel Skrev: Jo, forfriskende med noget der er anderledes, men de er vist heller ikke noget for mig. Har kun set billeder før, og prisen overraskede mig - de er noget dyrere end jeg troede. Er der kunder til så specielle ure til de priser i Århus og Ålborg?

Isoleret set, nej. Men varer sælger varer, så måske det kan løfte salget på andre mærker.
Svar
(20-10-2015, 09:36 PM)Miwes Skrev: Der er mange som finder dette mærke underlig og ville aldrig bruge de penge på et designer ur, men jeg er helt klart kæmpe fan af mærket og det bliver jeg nødt til at stå ved.  Icon_Up

Ha ha.......
Det er heldigvis lige meget hvad andre tænker, bare man selv er tilfreds Icon_Up
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)