Urmagerservice fra Vintageure.dk
Må siger at der er topkarakter til Urmager igen ! Icon_party

Vh 

Morten Bekker 
Morten@Bekkerdk.dk
instagram @MortenBekker
Admin på Urnørderne på FaceBook !
Svar
Hentede i dag et IWC hos urmageren som havde været inde til kontrol samt regulering og endnu engang topkarakterer herfra.

İmage
[-]
  • mnielse, T.Hansen
Svar
Enig. Urmageren er både en rigtig behagelig mand og nok endu vigtigere, virkelig dygtig. Og så skader de sympatiske priser jo ikke Icon_blink

Klar anbefaling herfra Icon_+1
Keld
Svar
Ja, han må være dygtig, siden der oprettes flere identiske tråde Icon_blink
Svar
Har lige fået mit 2254 retur fra service. Alt er forløbet efter planen. Vigtigst for mig var dialogen under opholdet, blev løbende holdt ajour af urmageren - Love it :-)

Uret svinger nu perfekt, og jeg er yderst tilfreds. Urmageren får klart topkarakter og mine varmeste anbefalinger :up:

Sendt fra min HTC One max med Tapatalk
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
[-]
  • keldw
Svar
Købte for et par uger siden en Speedmaster som lige var kommet tilbage fra service hos vintageure, hvorefter uret ikke vil trækkes op. Det blev ordnet UB og med to nye stifter, da de gamle var slidte. Kæmpe thumbs up her fra Icon_Up Icon_Up
[-]
  • keldw
Svar
Har lige modtaget mit Planet Ocean retur fra service hos Vintageure.dk Icon_smil

Alt ser rigtig fint ud (som forventet) og det der gør det bedre end forventet er den løbende information og opfølgning.
Fik også en verificering på mit ur med i købet.
Returpakken var rigtig godt og forsvarligt pakket.

Så service fra Vintageure.dk får helt klar min anbefaling Icon_smil
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Jeg sendte mit Omega Seamaster 2254 til service, for ca 2 uger siden, modtog det i torsdags. Uret svinger super +1,4 sek / 24 timer. Super service  Icon_Up herfra.
Hilsen JohnMin Instagram profil.
[-]
  • bhjensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)