Tåget og trist vejr - perfekt foto-vejr til ure !!
Her i Viborg er tågen først nu ved at lette kl. 1300 !!

Hvad gør man så, sådan en "trist" søndag formiddag, hvor man næsten ikke kan se frem til tippen af ens egen næse (og ja, jeg ved godt, at den er længere end de flestes  Icon_lol )

Man kigger op i retning af dér, hvor solen burde være - og hvis man kan fornemme, at den er der et sted og forsøger at brænde igennem, så ved man at lyset formentlig på et tidspunkt vil være perfekt til at fotografere ure, idet solen og tågen virker som én stor diffuser og fordeler lyset dejligt blødt og jævnt over urets flader og mange vinkler med skinnende overflader !!

Det er bare at vente, til lyset er rigtigt, ud under åben himmel og på med macro objektivet - og så er det ellers bare med at gå i gang med at "lege" !!  Icon_party

Alle billederne nedenfor er taget med Canon EOS 5D Mk. III med Canon EF f/2.8 100mm Macro objektiv. Lysforholdene var så perfekte, at de udover beskæring kun er behandlet ganske lidt i Lightroom for at se ud som de gør !! 

So here goes:

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Sådan Peter Icon_Up

Jeg fik samme ide, men det var mere for at få opdateret et billede af samlingen.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • pbr
Svar
Voldsomt lækkert.

Her kan grejet slet ikke følge med så jeg bukker mit i støvet  Icon_lol

Her er det bare lidt mobilos foto

İmage
Mvh Kim 
Svar
Du tager altså bare super fine billeder Peter, men modellen er jo heller ikke helt tosset Icon_e_biggrin1
Svar
(04-10-2015, 02:25 PM)KimT Skrev: Du tager altså bare super fine billeder Peter, men modellen er jo heller ikke helt tosset Icon_e_biggrin1

Takker  Icon_rygklap
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Whaoo nogle billeder også en dejlig klokke
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)